Hackare kapar kuklås – utpressar kyska män

Permalänk
Medlem
Skrivet av gothxx:

Några guldkommentarer från en IT-Säk FB grupp:
Vendor lock-in.
Någon glömde penetrationstesta?
Users might have to use grindr to free themselves.
Låter som en kul episod för cock- jag menar LockPickingLawyer.

Om jag har lärt mig något från LPL så lär det antagligen fungera att sätta en stark magnet någonstans

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Det är nog dags att läsa en bok istället tänker jag.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Avstängd

Igår skrevs det om Yale Doorman så först försökte jag få rubriken att handla om något liknande som kanske strulade men detta var tydligen värre
Underbar pryl men känns inte som något lite följsamt man vill ha i brallorna hela dagen. Att inte visa bulan blir svårt med en sån plastmojäng i brallorna och frågan är vad folk tror när man ser formen.

Älskar Svec där man verkligen får alla typer av nyheter. Inte ens våra stora nyhetssidor har huggit på denna nyhet, där tragglas det fortfarande om något om ölen Corona.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Har ni redan anställt en nyhetsskribent? Gillar er nya +18år inriktning 🤟

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av BrutalSwede:

Om jag har lärt mig något från LPL så lär det antagligen fungera att sätta en stark magnet någonstans

Bör nog undvikas om @Jacob har en piercing.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Går låset att överklocka? Kanske värt att testa på www.swecocklockclockers.com ?

Permalänk
Medlem

Mer oomkullrunkeliga nyheter som denna, 2021!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Kanske är en feature, finns många som tänder på att vara en pengaslav.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Gamsurn:

Har ni redan anställt en nyhetsskribent? Gillar er nya +18år inriktning 🤟

Kallar du mig omogen? Man tackar.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd

Såg aldrig detta alternativ om sexleksaker på undersökningen om vad Swec borde skriva mer om som kom upp för ett par veckor sen.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Såg aldrig detta alternativ om sexleksaker på undersökningen om vad Swec borde skriva mer om som kom upp för ett par veckor sen.

Jag tycker det var ett roligt tillskott och fick mig ett gott skratt. Har ändå relevans eftersom produkten är hackad.
Hade väl inte varit någon större skillnad om nyheten handlade om ett tv som hackats? Nu får vi i alla fall skratta. Vilket inte var så vanligt år 2020

Ser gärna fler roliga nyheter @jacob

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
99:e percentilen

Som man bäddar får man … hm …

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Kallar du mig omogen? Man tackar.

Nej bara ett ungdomligt sinne

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Ny yrkestitel Cockhacker mamma blir så stolt!

Trodde Swecockers hade blivit hackat när jag läste detta men så var det bara Kobben som hamnat i en snårig situation!

2021 redan mycket bättre än 2020!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Verkar var en grej med att låsa in sig.
Klickade på nån produkt när jag kollade på Wish.
Det gav massa andra konstiga förslag på "liknande produkter".
till slut var det typ skumma sex-leksaker där bla guldfärgade K*klås ingick, det var många som säljer och många omdömen på säljarna bla från Sverige så jag gissar det är "populärt"

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Ganska säker på att jag hörde något liknande av Level1Techs (level1news) förra året
@Jacob

Visa signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2, Meta Quest 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Igår skrevs det om Yale Doorman så först försökte jag få rubriken att handla om något liknande som kanske strulade drulade men detta var tydligen värre

Jag fixade ditt inlägg.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DasIch:

Jag fixade ditt inlägg.

Tackar för hjälpen

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maho:

April april

Var faktiskt tvungen att kolla dagen datum...

Skrivet av Frisell:

Går låset att överklocka? Kanske värt att testa på www.swecocklockclockers.com ?

Är det en sådan här produkt man använder efter klockan 18 tro?

Låter som det är svårt att få plats med LED? (Lickable Expanding Dick)

Själv behöver jag ingen, har redan tre möss till mitt förfogande, två av dom har USB-kontakt...

Visa signatur

Server: Fractal design Define 7 XL | AMD Ryzen 7 5800X 8/16 | ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO | 64GB Corsair @ 3000MHz | ASUS Radeon RX 460 2GB | Samsung 960 PRO 512 GB M.2 | 2x 2TB Samsung 850 PRO SSD | 6x Seagate Ironwolf Pro 10TB
WS: Phantex Entoo Elite | AMD Ryzen Threadripper 1950X 16/32 | ASUS Zenith extreme | 128GB G.Skill @ 2400MHz | ASUS Radeon HD7970 | 3x 2TB Samsung 960PRO M.2 | 6x Seagate Ironwolf Pro 10 TB
NEC PA301W 30" @ 2560x1600 | Linux Mint 21.3 Cinnamon

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Jag förstår att man behöver ha en sån Kina, så att det inte kommer allt för många barn, och så klart så styr staten din leksak.

Verkar var för stor för den Kinesiska marknaden...

Permalänk
Medlem

Öh....1300 talet hälsar på igen, högteknologiskt och könsinriktat PK rätt.
Allvarligt talat...

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Avstängd

Nu har man fan hört allt

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Vi testpiloter har tyvärr fullt upp i Cockpitten för tillfället.

Varför inte bold på hela ordet? 😉

Visa signatur

NZXT H1 | Sapphire RX 5600XT PULSE | AMD Ryzen 5 3600 | ASUS Strix X470-I | 16gb Crucial Ballistix RGB @3600MHz | Kingston A2000 500gb | Samsung 860 Evo 500gb| Samsung 840 Evo 250gb | Philips E-line 27" 1440p @75Hz

Permalänk
Medlem

Är man så jävla kokt i kolan så man tar på sig något sådant frivilligt, då är det väl lika bra att kuken kapas definitvt, därmed så är ju behovet elliminerat - oåterkalleligen!

Permalänk
Inaktiv

Alltså är bara tidsfråga att kommer enterhake på buttplug som kommer från "Intel" ny säkerhet "LOL" 10nm men gamla vanlig sakerna som säkers hål med värme problem, klart intressant att här på Sweclockers börjar bli skvallertidning vibbar så klart var lite med elektronik men är nog farbriserad utöver att klanka mer på Ryssland kanske är så politiskt agenda i Sweclockers mot Ryssar, undrar vad för land som kommer få skulden för buttplugen är kanske någon har nå bra hypotes från början till slut så får ett gott skratt ?

Som förstår går ju inte ta här seriöst men fick tydligen att få vara på Sweclockers .. .

Permalänk
Medlem

Sätter men en sån på allan så får man fan skylla sig själv

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kenneth:

Nja, den nyheten handlade om att säkerhetshålet hade hittats. Nu används det för att utpressa användare som är nytt från tidigare nyheten från feber.

Jag tror jag vet vart säkerhetshålet sitter, dom har bara gjort så att den skyddar fram, men röven är ett säkerhetshål.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Klonk97:

Tillräckligt med internet för idag...

Skrivet av Vzano:

https://i.imgur.com/hTf4pyx.png

Det är nog dags att läsa en bok istället tänker jag.

Its too much!
Tack för två kanonilägg hahahaha

Lätt roligaste jag läst i år 😂!

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av anon17469:

Alltså är bara tidsfråga att kommer enterhake på buttplug som kommer från "Intel" ny säkerhet "LOL" 10nm men gamla vanlig sakerna som säkers hål med värme problem, klart intressant att här på Sweclockers börjar bli skvallertidning vibbar så klart var lite med elektronik men är nog farbriserad utöver att klanka mer på Ryssland kanske är så politiskt agenda i Sweclockers mot Ryssar, undrar vad för land som kommer få skulden för buttplugen är kanske någon har nå bra hypotes från början till slut så får ett gott skratt ?

Som förstår går ju inte ta här seriöst men fick tydligen att få vara på Sweclockers .. .

Det står faktiskt "kyska män" och inte "ryska män" i rubriken.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dumbullen:

-"Hej du har kommit till Skatteverket, hur kan jag hjälpa?"
-"Hej, jo det är så att jag tänkte försöka mig på lite barnskapande nån gång mellan den 23e och 27e den här månaden, skulle ni kunna låsa upp mig till dess?"
-"Det är endast tillåtet inom äktenskap, är du gift?"
"Ja, juste. Jo vi har planerat att åka in till rådhuset nu på torsdag och fixa det"
-"Då får jag be dig återkomma efteråt, se till att anteckna registreringsbeviset så kan vi boka in en upplåsning då!"
-"Tack så mycket!"

Det är typ redan så i Kina, men får bara ha 2 barn om dom inte har ändrat det.

Skrivet av beardedpear:

Verkar var för stor för den Kinesiska marknaden...

Ser nog större ut på bilden än irl.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666