Asus Rog Strix RTX 3080 Gaming OC White edition

Permalänk
Medlem

Asus Rog Strix RTX 3080 Gaming OC White edition

Säljer ett Asus Rog Strix RTX 3080 Gaming OC White edition pga jag valt att använda ett Suprim X som jag fick hem samma dag, det var inte tänkt att få hem 2 olika kort, hann inte avbeställa.

Lådan är öppnad, kortet är fortfarande inplastat och fungerar bra, lite coilwhine vid höga fps. Har kvar originalkartong, ringen man får med för special edition, emballage och kvitto från Netonnet.

Har testat köra kortet stabilt med följande klockning:
2055mhz +1350mem @ 1.0v (se bild)
Ger ca 18800 poäng i 3dmark timespy (graphic)

Inga spelkoder medföljer.

Priset är satt till 11550:- vilket är självkostnadspris för kortet med annons och frakt. Observera att detta är ett fast pris och det diskuteras ej.

Åsikter om prissättning/budgivning undanbedes.

Först till kvarn gäller med prioritet avhämtning hos mig på Lidingö.

Läs hela annonsen här

Permalänk

hej! jag vet du skriver fast pris, men jag lägger bud på 11.000

Permalänk

Hej jag är intresserad och kommer gärna förbi och hämtar den på fredag kväll eller närhelst du kan nu i helgen. 🙂

Permalänk
Medlem

Hej,

Är först till kvarn som gäller, jag har justerat priset till mitt självkostnadspris för att inte väcka ont blod. 11550:- är det som gäller med prio avhämtning och reserverar inget.

Permalänk

Jag kommer gladligen förbi imorgon på dan eller kvällen då jag är ensam hemma med min 3åring ikväll. Tar det gärna för 12k om du orkar vänta tills imorgon

Permalänk

Jag kan hämta idag för 11550 swish! Är helt fri efter kl15

Permalänk
Medlem

Hej
Har tänkt om och behåller det här kortet, kommer lägga ut ett 3080 suprim x senare istället.

Permalänk
Skrivet av Östfelt:

Hej
Har tänkt om och behåller det här kortet, kommer lägga ut ett 3080 suprim x senare istället.

Vad säljer du msi kortet för? är fortfarande intresserad av att köpa en 3080 idag om det fungerar för dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isac_Chantre:

Vad säljer du msi kortet för? är fortfarande intresserad av att köpa en 3080 idag om det fungerar för dig?

Jag kan sälja det till dig för mitt inköpspris + annonskostnaden, 10050:- du kan pma mig om det