Asus RX 5700 XT referenskort

Permalänk

Asus RX 5700 XT referenskort

Halloj!

Säljer mitt Asus RX 5700 XT referenskort som är inköpt på Netonnet på releasedagen. Det funkar finfint och har aldrig blivit överklockat. Har kvar originallådan så den får ni med vid eventuellt köp!

Bor i Helsingborg och föredrar upphämtning men kan skicka det mot att köparen betalar frakt. Kör ett utrop på 3200:-

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill. Ser helst att bud och intresse skrivs i tråden men PM går också bra.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3500+ frakt

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

3600:- + frakt

Permalänk
Medlem

Pet the cat for me 🥺🥺

Permalänk
Skrivet av loie:

3500+ frakt

Skrivet av Saca:

3600:- + frakt

Bud noterade!

Skrivet av Abbas khalidy:

Pet the cat for me 🥺🥺

I promise i will :3

Permalänk
Medlem

3700 + frakt.

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

3900+frakt

Permalänk
Skrivet av loie:

3700 + frakt.

Skrivet av Helgestjernen:

3900+frakt

Bud är noterade! Kör tills imorgon kväll

Permalänk
Medlem

4000 + frakt.

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Skrivet av loie:

4000 + frakt.

Tyvärr så stängde jag för 20 minuter sen men hann inte stänga tråden. Hoppas du hittar ett bra kort!

Permalänk
Medlem

Fick kortet idag. Helsike vilket stiligt kort 😁

Tack @ringstorp för en fin affär 😊

Permalänk
Skrivet av Helgestjernen:

Fick kortet idag. Helsike vilket stiligt kort 😁

Tack @ringstorp för en fin affär 😊

tack själv!