Hitta och beställa varor som inte finns i sortimentet?!

Permalänk
Medlem

Hitta och beställa varor som inte finns i sortimentet?!

Funderar lite, då jag även har ett stort musikintresse där man emellanåt läser om någon ny produkt och då kanske tar kontakt med min lokala musikhandlare och därefter lyckas man ofta beställa denna. Detta trots att det inte finns i sortimentet.

Har ofta saknat detta även gällande datorprylar. istället skall man ge sig ut på Ebay eller beställa från diverse företag utomlands med tillhörande krångel.

Just nu tex. letar jag efter lite limited editions på tangentbord, möss m.m. Sånt som jag tom sett i Danmark, Finland osv men som tydligen inte lyckats leta sig hit?

Så min fråga är helt enkelt, hur funkar det? Det som finns i butikerna är det som finns att tillgå punkt slut, eller kan man få fram grejer som inte officiellt finns på era "butikshyllor"?

Permalänk
Medlem

Vet inte hur det är med Inet, men våran förra lokala butik hade inga problem med att ta hem grejer som dom normalt inte hade, bara deras ÅF hade det i sitt sortiment.

Permalänk
Inet

Hej @Ragnvlad !

Beklagar det sena svaret.

Är det något som vi inte har i ordinarie sortiment så kan vi alltid kika med våra inköpare om den produkt du är på jakt efter är intressant för oss att ta in eller om vi kan specialbeställa produkten i fråga.
Maila oss gärna på info@inet.se och ta med vad det är för produkt så kollar vi upp det och återkopplar till dig

Trevlig helg!

Mvh,
Inet Kundservice

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Hej @Ragnvlad !

Beklagar det sena svaret.

Är det något som vi inte har i ordinarie sortiment så kan vi alltid kika med våra inköpare om den produkt du är på jakt efter är intressant för oss att ta in eller om vi kan specialbeställa produkten i fråga.
Maila oss gärna på info@inet.se och ta med vad det är för produkt så kollar vi upp det och återkopplar till dig

Trevlig helg!

Mvh,
Inet Kundservice

Tackar för svar, har mailat!