Vinn nätagg från Seasonic

Delade filer i gmail

Permalänk

Delade filer i gmail

Är som ni snart förstår fullblodsamatör.
Jag har fått ett antal ljudfiler delade till mig via gmail sista åren men bara lyssnat på dom utan att spara ner dom.
Upptäcker nu att dom som är äldre än 2020, alltså från 2019 och bakåt, inte längre fungerar.
När jag försöker öppna dom så står det " Den fil du har begärt existerar tyvärr inte"
Upphör delningar att gälla efter en viss tid eller är det den som har delat med mig som har raderat ursprungsfilen?
Finns det något sätt att hitta igen dom tro?
Dom är alltså inte sparade i Drive eller nåt....

//Klantarsel

Permalänk
Medlem
Skrivet av HasseLindberg:

Är som ni snart förstår fullblodsamatör.
Jag har fått ett antal ljudfiler delade till mig via gmail sista åren men bara lyssnat på dom utan att spara ner dom.
Upptäcker nu att dom som är äldre än 2020, alltså från 2019 och bakåt, inte längre fungerar.
När jag försöker öppna dom så står det " Den fil du har begärt existerar tyvärr inte"
Upphör delningar att gälla efter en viss tid eller är det den som har delat med mig som har raderat ursprungsfilen?
Finns det något sätt att hitta igen dom tro?
Dom är alltså inte sparade i Drive eller nåt....

//Klantarsel

Låter som filerna raderats/flyttats av den som delat, vad jag vet så är där ingen automatisk avslutning av delningen men den kan även ha avslutas manuellt så att säga.

Permalänk
Rekordmedlem

Är det länkar till filer som är uppladdade på någon fillagringstjänst brukar filerna raderas efter en kort tid, den typen av tjänster är för att man ska kunna överföra filerna för lokal lagring.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.