Vilka mobilappar skulle ni inte vilja vara utan?

Permalänk
Samsung Sverige

Vilka mobilappar skulle ni inte vilja vara utan?

Det börjar finnas en ansenlig mängd appar att tillgå – och många exempel på appar som fyller ungefär samma funktion. Så därför tänkte jag att det är dags att diskutera vilka ni tycker förenklar er vardag, eller på något sätt fyller en väldigt bra funktion.

För egen del har Total commander länge varit en Androidapp som jag har haft ganska mycket användning för. Nu tycker jag att Androids egen filhantering börjar komma ikapp på många sätt, men det är alltjämt ett kraftfullt verktyg.

Så: Om ni fick rekommendera en app, vilken skulle det vara? Och varför?

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Keeper of the Bamse

BankID är väl självklar. Sen Swish, sen min banks app kaanske.

Annars är det med Apollo, en redditklient för ios, som används. Typ... 90% av min mobiltid är där.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Använder bara mina bankappar!

Resten sker genom webbläsaren i mobilen.

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 1700 OC - 32 - 1070

Permalänk
Jacob Fanboy

Helt klart Apple Wallet, reser en hel del och är så smidigt när man har biljetter, boarding pass och betalmedel på ett ställe.

Permalänk
Medlem

BankID, Foodora och Uber.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

BankID, bankapp, Swish, Apoteket, Safari, NetNewsWire och Böcker.

Vad de andra 133 apparna på min mobbe är för några måste jag kolla upp.

Permalänk
Medlem

Maps, BankID, Swish, Miniräknaren, Webbläsare, Google keep, Parkster

Permalänk
Medlem

Bank-id, FB Messenger (99 procent av all min kommunikation med släkt och vänner sker där), min banks app, Swish.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S