Permalänk

HTPC/NAS - 4670K/1050Ti/8GB

Den här trotjänaren har fungerat ypperligt sen ca 2014, men till slut har jag svurit för många gånger över Kodi, addons som crashar och gått över till Plex på heltid.

Datorn består av:
4670K med en Noctua kylare (NH-L12 vill jag minnas, med bara den undre fläkten)
Asus Cerberus 1050Ti
8GB Corsair XM3 DDR3
ASUS Z87I-PRO, 6 st SATA portar så man kan fylla den medföljande HDD-ställningen
Fractal Design Array chassi, frontfläkten utbytt mot en Noctua 140mm
Corsair SF450, följer med en SATA-peripheral kabel, och 24-pin samt 8-pin CPU såklart. Övrigt kablage har försvunnit i diverse flyttar.

Datorn säljs utan HDD och med nuvarande kylare + GPU går det inte att få in HDD-ställningen, men den följer med så kan nästa köpare modulera som den önskar. På slutet har jag bara haft den som Kodi-uppspelare och all media på annan server.

Jag har även:
Logitech K810 trådlöst tangentbord
Logitech MX705 trådlös mus
OSMC fjärrkontroll, funkar plug n play i Kodi
En HDMI-CEC dosa så man kan nyttja TV'ns fjärrkontrol i Kodi

Allt det här säljs helst som ett paket, frakt går att ordna (det kanske blir ett lite skrymmande paket eller flera små, men något löser vi). Jag tänker mig att det här åtminstone är värt 4000:-, och köpare betalar eventuell frakt. Vid eventuell budgivning meddelas stopptid i kommentarerna.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU Intel Core i7-8700K - RAM Corsair 4x8GB 3000Mhz - GPU Asus GeForce RTX 3080 OC TUF - Moderkort Asus ROG STRIX Z390-F Gaming - Kylning Alphacool custom loop CPU + GPU - SSD Samsung 860 EVO 1 TB + 500 GB - Chassi Fractal Design R6 - PSU Corsair RMx V2 850W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

500 kr för GPU och hämtar, om du kan tänka dig att sälja i delar

Permalänk
Medlem

Vad släpper du GPU för, om den finns kvar?