Vilket grafikkort från NVIDIA använder du just nu? Från 1060 och uppåt

Permalänk
Medlem

Vilket grafikkort från NVIDIA använder du just nu? Från 1060 och uppåt

Hej!

Är lite nyfiken på att se hur NVIDIA:s grafikkort är fördelade bland forumets medlemmar. Så, vilket grafikkort använder du?

//Viktor

Permalänk
Medlem

MSI RTX2080 Super.

Permalänk
Medlem

970 fick inte vara med?

känner mig kränkt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Bubbashegge650:

970 fick inte vara med?

känner mig kränkt

Sorry!

Permalänk
Entusiast

1080 och de fyra senaste Titan-korten borde väl vara med?

EDIT: 1080 tillkom medan jag skrev inlägget, men på fel plats i listan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

1080 och de fyra senaste Titan-korten borde väl vara med?

EDIT: 1080 tillkom medan jag skrev inlägget, men på fel plats i listan.

Åtgärdat!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av vviikkttoorr:

Åtgärdat!

Ser fortfarande inga Titan-kort. Oavsett om du lägger till dem eller ej tycker jag att det behövs minst ett catch all-alternativ också, kanske ”Annat”.

Permalänk
Medlem

Kom ihåg att som vanligt med den här typen av "undersökningar" visar resultatet inte medlemmarnas grafikkortsinnehav utan grafikkortsinnehavet bland de som besvarar undersökningen. Vill man veta hur det ser ut bland medlemmarna i stort får man fråga slumpmässigt utvalda medlemmar istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Ser fortfarande inga Titan-kort. Oavsett om du lägger till dem eller ej tycker jag att det behövs minst ett catch all-alternativ också, kanske ”Annat”.

Bra förslag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Kom ihåg att som vanligt med den här typen av "undersökningar" visar resultatet inte medlemmarnas grafikkortsinnehav utan grafikkortsinnehavet bland de som besvarar undersökningen. Vill man veta hur det ser ut bland medlemmarna i stort får man fråga slumpmässigt utvalda medlemmar istället

Sant!

Permalänk
Medlem

Om man har 2 olika kort då?