Förbeställ SweClockers nya musmattor – nu med lägre fraktkostnad!

Permalänk
Melding Plague

Förbeställ SweClockers nya musmattor – nu med lägre fraktkostnad!

Fint folk kommer alltid sent – ett mantra även våra musmattor efterlever. De är nu redo för förbeställning i två olika motiv och storlekar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

För djupa :'(

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980 2-way SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

För djupa :'(

För grunda tycker jag hade inte haft något emot mer djup än min 900x440 har

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem

Jag har köpt 6 st Piranha Rush musmattor för 60 kronor på El-Giganten.
Priset här hmmm

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Hur var det här med förbokningar nu då 😂

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

För grunda tycker jag hade inte haft något emot mer djup än min 900x440 har

Håller med om att de kunde varit lite djupare. Med det sagt - är det samma djup på denna som den gamla?

Edit: Kommer gå till datorn om en stund så kan lika gärna mäta själv då men om någon råkar veta på rak arm uppskattas det.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Forsgren:

är det samma djup på denna som den gamla?

Yes!

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

För grunda tycker jag hade inte haft något emot mer djup än min 900x440 har

Mitt fel antar jag. Kör ett väldigt grunt bord pga övrig möblering. Fungerar fint men nu måste tillbehörsvärlden anpassa sig för annars kommer laptopen ligga uppåttiltad!

(steelseries-mattan är något udda 27cm)

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980 2-way SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Tack! Kommer nog bli en beställning ändå för det är ingen deal breaker för min del men jag hade inte sagt nej till några cm extra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Mitt fel antar jag. Kör ett väldigt grunt bord pga övrig möblering. Fungerar fint men nu måste tillbehörsvärlden anpassa sig för annars kommer laptopen ligga uppåttiltad!

https://i.ibb.co/Y2dXLTP/5-DE58272-D030-4-E07-AAC4-9-EC923-B6-CB9-F.jpg
(steelseries-mattan är något udda 27cm)

Lite olika förutsättningar

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Forsgren:

Tack! Kommer nog bli en beställning ändå för det är ingen deal breaker för min del men jag hade inte sagt nej till några cm extra!

Thats what she said!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför man gör så djupa musmattor? Kan förstå det om man sitter med en 4:3-skärm men det är ju inte så många som gör nu för tiden.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dimestam:

Thats what she said!

Michael Scott hade varit stolt.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Är det sydda kanter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Thats what she said!

Dagens bästa

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Extol:

Är det sydda kanter?

Yup.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk

Äntligen, förbeställning gjord!

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Bakgrund:

Förstår inte varför man gör så djupa musmattor? Kan förstå det om man sitter med en 4:3-skärm men det är ju inte så många som gör nu för tiden.

Vi kollade runt med andra återförsäljare angående vilka storlekar som säljer bäst. Vi har så pass små volymer att vi inte kan göra allt för många varianter så därför blev det de mest populära helt enkelt.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av BadNewsBrod:

Hur var det här med förbokningar nu då 😂

Jag hoppas att folk gör lite skillnad på ett litet bolag i Sverige som måste ligga ute med massa pengar men har sitt communitys bästa i åtanke jämfört med multinationella bolag som bara ska håva in pengar till aktieägare

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Förstår inte varför man gör så djupa musmattor? Kan förstå det om man sitter med en 4:3-skärm men det är ju inte så många som gör nu för tiden.

Min är 930x400mm. Anledningen till att jag vill ha så djup/bred är för att jag har hela mina underarmar på skrivbordet då jag upplever det som mest ergonomiskt, speciellt under långa sessioner. Dessutom tycker jag det är skönare att ha tyg under dem än skrivbordets yta. Skulle egentligen vilja ha en som var 500mm djup, då musen redan nu åker ut ifrån framkanten ibland.

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem

Så var en Hexagon XXL bokad.
Trevligt värre.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Beställde två stycken XXL! 🙂

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk

Ni känner inte för att höja priset till 500kr för 900x400?

Permalänk
Medlem

Äntligen en musmatta i, för mig, användbar storlek!

Vi kör på en XL.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Lite för små, behöver ju 1200x600 för att förgylla hela skrivbordet

Visa signatur

i5-4890k

Permalänk
Medlem
Skrivet av 900-Mange:

Ni känner inte för att höja priset till 500kr för 900x400?

Hade den varit liiiite djupare så skulle den nog kostat 500 spänn

Permalänk
Medlem

Är den för stor så går det ju att klippa/skära, mycket lättare att ta bort än att lägga till i alla fall

Zickzacka kanterna klarar mamma i värsta fall troligen

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som får "tekniskt fel" vid beställning?

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Är det någon som har en bild på hexagonmattan ”in action” så att säga skulle vara kul o se hur den ser ut på ett skrivbord.

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Proffsmoddare

Tjusiga mattor må jag säga

Visa signatur