Windows Xbox App (gamepass) visar bara 50 spel

Permalänk
Medlem

Windows Xbox App (gamepass) visar bara 50 spel

Hej

Ja som rubriken visar. Nu visas bara 50 spel, problemet verkar vara att den bryter efter dessa. Sedan kan man ändra sortering för att se lite andra spel, d.v.s. sortera bakifrån (alternativt ändra i filtret). Vet någon hur kan man fixa problemet och se alla spel?

Permalänk
Keeper of the Bamse

Ser det ut såhär?

Jag löste det genom att skrolla upp några sidor, och sen skrolla ner igen.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Ser det ut såhär?
https://i.imgur.com/tJyNrF1.png

Jag löste det genom att skrolla upp några sidor, och sen skrolla ner igen.

Nej, väljer jag sorteringen A-Ö under alla spel visas spelen "A Plague tale..." till "Disneyland Adventures". Exakt 50 spel. Väljer jag Ö-A visas "Zoo Tycoon" till "The bards tale 4: Diretors cut. Även där visas exakt 50 spel.

Det finns ingen paginering eller liknande som gör att man kan skrolla mellan resten av spelen. Det finns heller ingen automatisk laddning som gör att listan fylls på när man skrollat längst ned.

Permalänk
Medlem

Låter som en bugg på serversidan. Har ju funkat bra tidigare. Testa igen imorgon.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av dannesthlm:

Nej, väljer jag sorteringen A-Ö under alla spel visas spelen "A Plague tale..." till "Disneyland Adventures". Exakt 50 spel. Väljer jag Ö-A visas "Zoo Tycoon" till "The bards tale 4: Diretors cut. Även där visas exakt 50 spel.

Det finns ingen paginering eller liknande som gör att man kan skrolla mellan resten av spelen. Det finns heller ingen automatisk laddning som gör att listan fylls på när man skrollat längst ned.

Japp för mig med. Den visade Bards Tale 4 som sista spel när jag skrollade längst ner Z-A. Då skrollade jag upp en bit, och sen ner igen, då "släppte" det.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av teejee:

Låter som en bugg på serversidan. Har ju funkat bra tidigare. Testa igen imorgon.

Ja, förut brukade det nog fylla på när man skrollade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Japp för mig med. Den visade Bards Tale 4 som sista spel när jag skrollade längst ner Z-A. Då skrollade jag upp en bit, och sen ner igen, då "släppte" det.

Lyckades inte för mig tyvärr

Permalänk
Medlem
Skrivet av dannesthlm:

Ja, förut brukade det nog fylla på när man skrollade

Testa även en riktig omstart.