Permalänk
Medlem

Custom psu cables

Hej!
Jag gör specialgjorda kablar för nätaggregat. Om du behöver en speciell längd eller färg för specialmodell PSU så kan jag fixa det! Om du är intresserad så skicka ett PM eller skriv här i tråden.

Priser

Upp till 20cm
24 pin ATX med sleeve: 250kr
24 pin ATX med mjuka silikon(till små chassi): 280kr
8 pin EPS/PCI-E med sleeve: 125kr
8 pin EPS/PCI-E med silikon kablar: 150kr

Mellan 20cm och 40cm
24 pin ATX med sleeve: 325 kr
8 pin EPS/PCI-E med sleeve: 160 kr

Mellan 40cm och 60cm
24 pin ATX med sleeve: 400kr
8 pin EPS/PCI-E med sleeve: 200kr

Om ni önskar något speciellt tveka inte att höra av er. Priset varierar pga materialkostnad.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ska lägga det på minnet, kan behöva kortare kablar till nästa bygge inom en snar framtid!

Permalänk
Medlem

Hej!
Hur funkar det egentligen med customkablar? Jag skulle behöva en PCI-E till min PSU då det saknades en när jag köpte den begagnad. Dock har jag hela tiden fått höra att det behöver vara exakt rätt orginalkabel för just den PSU-modellen, annars kan det gå mycket illa med kortslutning och t.om. brand i systemet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av arknvgh:

Hej!
Hur funkar det egentligen med customkablar? Jag skulle behöva en PCI-E till min PSU då det saknades en när jag köpte den begagnad. Dock har jag hela tiden fått höra att det behöver vara exakt rätt orginalkabel för just den PSU-modellen, annars kan det gå mycket illa med kortslutning och t.om. brand i systemet?

Hej!
Det stämmer att det måste vara exakt stiftordning till den specifika psu modellen. Och det är precis detta jag gör, specialkablar för specifika psu modeller.

Permalänk
Medlem

Super intresserad, har köpt sleevade kablar till mitt AX1500i från CableMOD men hade varit perfekt med custom kablar som man kan dra runt i chassit optimalt utan genvägar och massa överbliven kabel

Hör av mig när jag mätt upp lite

Permalänk
Medlem

Tjena
Gör du fortfarande kablar? Har ett Cooler Master V850 sfx som behöver längre kablar. Hör av mig med en beställning med måtten i så fall 👌

Visa signatur

5800x3d, 32 GB G.SKILL Trident Z RGB @ 3800 MHz CL16, X570i Strix, RX 6900 XT Waterforce, Samsung 990 2TB, CM V850w, EK Magnitude CPU block, 240+120 PE rad, 2x240 PE extern radiator, stadig ström av kaffe (till mig, inte datorn...)

Permalänk
Medlem

Tja! Behöver din hjälp Om du fortfarande gör custom kablar dvs haha.
Har skrivit privat.