Svenska kronan kommer till Steam

Permalänk
Medlem

Jahopp. Intressant ändå..
Men spelar effektivt ingen roll tycker jag.
Frågan är om de kör individuell prissättning i sverige ändå...även fast priserna är i euro?

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

oh rip.

Permalänk
Medlem

Blev det svensk valuta i Steam tillslut? Jag kan fortfarande bara se euro som valuta trots att Sverige är vald som butiksland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xSean145:

Blev det svensk valuta i Steam tillslut? Jag kan fortfarande bara se euro som valuta trots att Sverige är vald som butiksland.

Nej, har aldrig funnits SEK i Steam. Blev aldrig något med det

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Får väl hoppas att det inte blir dyrare med ändringen iallafall. Så länge det inte blir det så förenklar det ju när man ska handla, då man slipper att konvertera innan köp för att se vad det egentligen kostar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Libra-75:

Får väl hoppas att det inte blir dyrare med ändringen iallafall. Så länge det inte blir det så förenklar det ju när man ska handla, då man slipper att konvertera innan köp för att se vad det egentligen kostar.

Nyheten är över 2 år gammal samt att det aldrig blev av

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Nyheten är över 2 år gammal samt att det aldrig blev av

Aha, reflekterade inte över att det var en gammal tråd. My Bad.