Veckans fråga: Hur många timmar har du i det spel du spelat mest?

Permalänk
Cylon

Veckans fråga: Hur många timmar har du i det spel du spelat mest?

I jakt på nästa nivå kan det gå åt både timmar och dagar. Vi vill veta hur många timmar du nött ner i ditt mest spelade spel!

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

5200~h Dota 2

Permalänk
Medlem

Den/ni som svarat över 10k timmar. Vilket spel är det om man får fråga?

OT:
1800h i PUBG

Permalänk
Medlem

Wow

För många timmar 😳

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Wow

Permalänk
Medlem

Dayz - 900 timmar.
Kan inte svara på varför.

Permalänk
Medlem

Forntida Battlefield 2 har jag över 2000 timmar på.

Permalänk
Medlem

Finner frågan lite halvsvår, det spel jag har mest timmar i sedan tjänster som steam började räkna timmarna är TF2 med en bit över 1000 timmar, men har säkerligen fler timmar i spel som Re4, oot mm, dock svårt att veta i efterhand! Nötar ju inte alls spel på samma sätt som när man var mindre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mogwaii:

Samma här WoW en kombination av det är väldigt gammalt och ett MMO så har jag säkert lagt ner mer än 10000 timmar på WoW

Permalänk
Medlem

Svarade bara baserat på steam-statistik, men glömde bort att jag spelade både Tibia och Eve Online. Det är nog LÄTT över 10K timmar i Tibia från 1999-2010.

Eve Online är mindre, säkert under 2000 timmar.

Permalänk
Medlem

Finns inte inloggad i någon spelklient för de fanns inte då, men troligtsvis så är Thief 2 över 5000h. Massa fan missions, rätt många bättre än AAA-spel.

Arkham knight är väl 1000h, brukar lira det och lyssna på någon dokumentär i bakgrunden för att relaxa.

Permalänk
Skribent

Alltså... det skulle kunna vara så att det är mina CS:GO-timmar som syns i ingressbilden. Totalt ligger jag en bit över 5 500 timmar med något gammalt sekundärt konto inräknat. Tur att jag inte kan se mina Guitar Hero- och Minecraft-timmar från förr

Permalänk
Medlem

Har runt 2k i Factorio på steam men spelade skiten ur det redan innan det kom till steam under några år, Så ingen aning.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Mogwaii:

Wow

För många timmar 😳

Oh...right. Tänkte inte ens på att kolla det. Kan man hitta det nånstans utan att logga in i själva spelet? Jag har inte det installerat längre, för min mentala hälsas skull.

I övrigt är det iallafall 309h i Fallout 4, följt av 295h Generation Zero och 215h Battlefield 4.

Permalänk
Medlem

WoW utan tvekan. Bara min main char är över 10k timmar och sen har jag ett gäng alts så tillsammans blir det nog 15k timmar skulle jag gissa. Dock är detta givetvis mindre än hardcorespelare Men kan väl "stolt" säga att jag lirat sen vanilla (mer eller mindre).

Permalänk
Medlem

borde finnas ett alternativ som säger jag vill helst inte veta hur många timmar det är. (WoW)
gissar att det är mellan 6k-8k i WoW finns en risk att det är högre än så.

senaste tiden ca 2k timmar i Escape from Tarkov

Permalänk
Medlem

Eve Online 7-8k

Kan vara 10k men att mäta tiden är rätt nytt.

Permalänk
Medlem

Tippa precis över 2000h i DayZ..

Permalänk
Hedersmedlem

Går inte att veta tyvärr. Det är kanske fortfarande original-CS jag kört mest, innan Steam dök upp (och kanske lite efter).

Mesta jag kört nåt på Steam är runt 633 timmar Civilization V, dock så är en del av det AFK/äta middag och sånt.

Permalänk
Medlem

wow, hade väl 2.5 - 3 års ren speltid innan jag tillslut lyckades sluta.
Var säkert mer.
spelade från dag 1 konstant till slutet av cata.

Permalänk
Medlem

1:a GTA V 844 timmar
2:a 3DMark 132 timmar (hmm........)

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

OT:
1800h i PUBG

WoW, har över 365 dagar på minst 3 karaktärer :'(

Permalänk
Medlem

I den mån X-Plane klassas som ett spel, så är det spel nummer ett för mig. Det var nog 10-20 timmar per vecka oavbrutet mellan 2002 och 2011, men den absoluta majoriteten av tiden var i Plane-Maker och Airfoil-Maker, och resten i själva simulatordelen. Så 5000 till 10 000 timmar.

Det regelrätta spel jag spelat mest är Skyrim. Majoriteten av tiden jag spelat det har jag ingen "logg" på spelad tid, men ett runt tusen timmar är det förmodligen, främst under perioden 2012-2015.

Permalänk
Medlem

4843h i CSGO
Kompisen låg lite drygt över 15k timmar på WoW för ngt år sedan

Permalänk
Medlem

Jag spelar liksom inte riktigt den sortens spel märker jag, tror rekordet för mig är Resident Evil 4. Svårt att räkna på exakt, eftersom jag spelat igenom det totalt 27 gånger totalt på typ alla plattformar, men runt 300 timmar skulle jag gissa. Annars är det Assassin's Creed Odyssey, där jag klockat in 160 timmar ungefär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

I den mån X-Plane klassas som ett spel, så är det spel nummer ett för mig. Det var nog 10-20 timmar per vecka oavbrutet mellan 2002 och 2011, men den absoluta majoriteten av tiden var i Plane-Maker och Airfoil-Maker, och resten i själva simulatordelen. Så 5000 till 10 000 timmar.

Permalänk
Medlem

Över 1300 timmar i Skyrim, varav 45 timmar playthrough. Resten är moddtestning.

Permalänk
Medlem

Har inte spelat speciellt mycket alls de senaste 15åren, men har lyckats skramla ihop 300h på valheim senaste månaderna och det är mycket för mig 😂

Permalänk
Medlem

Många många timmar i Runescape och därefter även i oldschoolRS.

Strax över 2k timmar på CSGO.
Ca 200 timmar på PUBG

Permalänk
Medlem

CS beta 4 till v 1.6
😂