2st Dell S2721DGFA 27" 2560x1440 165Hz

Permalänk
Medlem

2st Dell S2721DGFA 27" 2560x1440 165Hz

Tyvärr blev det ett felköp pga att jag räknade fel på vad som får plats på skrivbordet. Säljer nu mina två Dell S2721DGFA, som jag köpt i December 2020. Helst tillsammans, men kan även tänka mig att sälja dem separat.

27" Monitor med 2560x1440 upplösning i 165Hz - med en IPS panel som jag trivs väldigt bra med.

Allt är packat i originalförpackningar och jag är rätt noga/försiktig med mina prylar.

Bigofar självklart kvitto och relevant info till köparen.

Självklart inga fel eller något sånt med skärmarna, och Dell har en rätt omfattande garanti när man köpt från dem direkt.

Hardware Unboxed Review
RTINGS Review

Föredrar upphämtning i Malmö, men kan skicka mot att köparen betalar för frakten.

Nypris idag ~5200 om man vill köpa från Ginza, eller ~5500 om man köper från Inet/Dustin.

Jag ser 4 månaders användande som rätt marginellt, men försöker ändå sätta priset så att de rör sig inom rimlig tid. Vänligen respektera att priset i annonsen gäller - jag vill inte hålla på med förhandlingar eller bud av något slag.

4000kr/st eller båda för 7500kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3000kr + frakt för en.

Permalänk
Medlem

7000 kr för båda, upphämtning i Malmö.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boffster:

3000kr + frakt för en.

Skrivet av arganis:

7000 kr för båda, upphämtning i Malmö.

Tack för bud, men jag avvaktar tills någon vill betala angivet pris för dem. Först till kvarn helt enkelt - men också full respekt om man tycker att priset är fel och inte vill betala den angivna summan.

Permalänk
Medlem

Numera finns endast en skärm kvar.

Permalänk
Medlem

Sänker priset till 3700 för sista skärmen.

Permalänk

Finns skärmen kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av iEightyNine:

Finns skärmen kvar?

Japp, fortfarande kvar