Corsair Obsidian 500D och 120mm rgb fläktar Enermax

Permalänk
Medlem

Corsair Obsidian 500D och 120mm rgb fläktar Enermax

Enermax 120mm 6st fläktar rgb med fjärrkontroll. Ska även fungera med asus, asrock, gigabyte och msi sync. Ej testade.

Pris: Bud
Kan skickas mot att köparen står för frakten.

Corsair Obsidian 500D tempered glass
Mycket fint skick. Säljes pga att det inte blivit något nytt datorbygge som tänkt.

Pris: Bud
Hämtas på plats i Helsingborg

När jag börjar känna mig nöjd med buden sätter jag ett slutdatum och budgivning avslutas då inom 24h.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Happy bidding 💰🙂

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vi börjar väl på 600:- plus frakt för chassit, då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edge1:

Vi börjar väl på 600:- plus frakt för chassit, då

Noterat 🙂. Hade inte tänkt skicka det iom glas. Dock står du för frakten och emballaget ska vi nog kunna lösa det. Ska eventuellt upp till Stockholm i slutet av april här så vi kanske hade kunnat lösa det så också.

Permalänk
Medlem

Jag har ingen brådska, budade mest lågt för jag räknade iskallt med att frakten skulle gå på ett par hundra. Kan du släpa med dig chassit till Stockholm säger vi väl 1.000:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edge1:

Jag har ingen brådska, budade mest lågt för jag räknade iskallt med att frakten skulle gå på ett par hundra. Kan du släpa med dig chassit till Stockholm säger vi väl 1.000:-

Budgivningen för chassit avslutas imorgon 21 april kl 19:00. Än så länge leder Edge1 budgivningen. 🙂

Permalänk
Medlem

@laxan96 Tyvärr måste jag dra mig ur, fick oväntade utgifter som gör att jag inte vill/kan okynnesköpa grejer just nu Finns det kvar om någon månad kanske jag kan återkomma!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edge1:

@laxan96 Tyvärr måste jag dra mig ur, fick oväntade utgifter som gör att jag inte vill/kan okynnesköpa grejer just nu Finns det kvar om någon månad kanske jag kan återkomma!

Ingen fara 🙂. Då låter vi budgivningen fortsätta rulla.

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 300kr för fläktarna 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malmoooo:

Kan bjuda 300kr för fläktarna 🙂

Noterat 🙂. Då sätter vi slutdatum för fläktarna kl 20:00 ikväll 22 april.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malmoooo:

Kan bjuda 300kr för fläktarna 🙂

Ursäkta sent svar. Du har PM 🙂

Permalänk
Medlem

Fläktarna är nu sålda men chassit är kvar 😊