Lite custom tangentbordsrensning. Bla KBD67 Lite

Permalänk
Medlem

Lite custom tangentbordsrensning. Bla KBD67 Lite

Tjena! Kände att det vara dags att städa ur skåpet lite här hemma med diverse tangentbordssaker då man köpte på sig lite väl många samtidigt och kan ju trots allt tyvärr bara använda 1 åt gången :(. Jag har sålt lite här tidigare på Sweclockers och bör ha några referenser i referenstråden. Har sålt en hel del på Tradera på senare tiden och där har jag väldigt bra omdömen samt betyg iallafall. Allting som säljs här nedanför är riktpriser och jag kan ta bud men jag säljer när priset känns rätt isådanafall. Kan skickas över hela Sverige mot att köparen står för frakten. Ser gärna att eventuella bud läggs i tråden och frågor eller funderingar tas i PM. OBS Tangentborden kommer helt stock dvs utan switches och keycaps och med originalstabsen!

Laddade upp alla bilder på Imgur

KBD67 Lite Transparent Black ANSI KBD67L KBdfans
Absolut nyskick! Allt som medföljde tangentbordet skickas med vid köp. Monterats ihop en gång och använts väldigt sällan sen dess. Har fyllt underdelen med lite utskuren yogamatta för lite bättre ljudisolering som man enkelt bara kan ta ur ifall man vill. Ett 65% gasket mount tangentbord helt enkelt, tänker inte skriva så mycket mer utan skulle rekommendera att söka upp diverse YT videos då det finns en hel del där ute! Väldigt prisvärt entry tangentbord till customvärlden. Prisidé 1300;-

Idobao ID80 v2 white ISOIdobao ID80V2
Också en trevlig starterbräda om man vill ge sig in i customvärlden. Finns lite småskavanker och märken i färgen där switcharna har tagits ur men inget som syns vid fullt monterat, finns en liten repa nere vid piltangenterna som är synlig dessvärre. Fungerar alldeles utmärkt och är i fint skick annars. Fullskaligt ISO layout som är den standard svenska layouten. Prisidé 1200;-

Tofu60 Acrylic case tofu60 kbdfans Bra skick! Medföljer gör även 2 polycarb plates samt ett DZ60 PCB med RGB underglow med en väldigt halvdan avlödning men alla pads ser ut att vara kvar och det fungerade utmärkt innan avlödning. Prisidé 700;-

Asceny custom coiled cable ifrån maxgaming custom cable 150;-

TAI-HAO Double-shot Keycaps Svensk Layout - Exotic keycaps
Svensk ISO standard layout Prisidé 350;-

TAI-HAO ABS Double Shot Keycap Set - 137 KEY Vintage Camel tai-hao vintage camel
Stort set med keycaps som stödjer dem flesta layouter! Är i väldigt bra skick. OBS 6.25u spacebaren så har ena fästet under fått sig en liten spricka i sig men sitter fortfarande väldigt bra. Prisidé 350;-

PBT Keycaps Nordisk layout [Cherry-profil] keycaps maxgaming
Använda en gång. Prisidé 350;-

Sitter även på lite switchar om man skulle önska köpa till något av tangentborden. Bland annat
Gateron yellows lubade med krytox 205g0
Gateron Blacks lubade med krytox 205g0
Alpacas lubade med krytox 205g0 samt filmade
Gateron Milky clears.

Läs hela annonsen här

sålt
Permalänk
Medlem

Prisbild för ID80 V2, Gateron Yellow och Tai-Hao Exotic?

Mvh

Visa signatur

Dell Latitude 7320 @ Ubuntu

Permalänk
Medlem

Ursäkta om det är en dum fråga men funkar något av keycapsen med bakgrundsbelysningen så det lyser igenom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KLIONE:

Prisbild för ID80 V2, Gateron Yellow och Tai-Hao Exotic?

Hm, säg 250 för att fylla bordet med switcharna :). Ha i åtanke att på den här brädan är högershift en kortare version än vad som ingår i exotic kitet så det är inte riktigt fullt kompatibelt!

Mvh

Skrivet av Karazhan:

Ursäkta om det är en dum fråga men funkar något av keycapsen med bakgrundsbelysningen så det lyser igenom?

Finns inga dumma frågor :)! Nej dessa keycapsen allihopa är inte såkallad shine through så dem släpper inte igenom något ljus dessvärre!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oflytbara:

Finns inga dumma frågor :)! Nej dessa keycapsen allihopa är inte såkallad shine through så dem släpper inte igenom något ljus dessvärre!

ok tack! synd då får jag leta vidare!

Permalänk
Medlem

Funkar id80 v2 med Glorious panda switchar så köper jag det

Permalänk
Medlem

Första eller andra revisionen av KBD67L?

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

Du råkar inte ha lite krytox liggandes till försäljning?

Permalänk

Du råkar inte har MiTo Canvas keycaps liggandes?

Permalänk
Medlem

Ungefärlig prisbild för Alpacas samt Gateron Blacks? Är det INK eller vanliga? Och hur många av varje sitter du på?

Mvh

Permalänk
Medlem

Är intresserad av alpaca switcharna om de finns 80+ av dem!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wassle:

Funkar id80 v2 med Glorious panda switchar så köper jag det

Det ska fungera alldeles utmärkt :)! Skicka iväg ett PM om du är intresserad så tar vi de ikväll när jag är hemma från jobbet

Skrivet av rince:

Första eller andra revisionen av KBD67L?

Lite osäker! Står iallafall R2 på orderbekräftelsen ifrån keygem

Skrivet av Carl Uhlhorn:

Du råkar inte ha lite krytox liggandes till försäljning?

Tyvärr inte, men finns att köpa på https://keygem.store/search?q=krytox&type=product

Skrivet av Orangealps:

Du råkar inte har MiTo Canvas keycaps liggandes?

Dessvärre inte

Skrivet av Neikd:

Ungefärlig prisbild för Alpacas samt Gateron Blacks? Är det INK eller vanliga? Och hur många av varje sitter du på?

Mvh

Hm svårt att säga, tyvärr är de inte ink utan vanliga blacks och det är över 100+ och 82st alpacas

Skrivet av likecke:

Är intresserad av alpaca switcharna om de finns 80+ av dem!

Det finns 82st

Permalänk
Medlem

Skulle det inte bli affär på ID80 tar jag det.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oflytbara:

Det finns 82st

Perfekt, tar gärna alla dem!

Permalänk
Medlem
Skrivet av rince:

Skulle det inte bli affär på ID80 tar jag det.

Absolut!

Skrivet av likecke:

Perfekt, tar gärna alla dem!

Fundera på vad du kan tänkas ge så hörs vi i PM till kvällen :)!

Permalänk

Har du kvar tofu-caset med DZ60 eller är jag för sent ute