Helgsnack: Vilket spel spelar du just nu?

Permalänk
Medlem

Warzone och Hots

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Rocket League för det mesta men sen kanske lite Doom Eternal eller Heroes of Might and Magic 3

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av AMD-FX:

Far Cry 5, Left 4 Dead 2 och Company Of Heroes 2. Har funderingar på att börja lira Skyrim SE men måste in med en drös moddar först

Skrivet av tehlily:

Har just middag klart Skyrim SE (yeah, sure) inför playthrough. Har aldrig kommit igenom Main Quest, mitt dåligt moddade spel har alltid blivit förstört innan dess. Men nu jägarna!

Det brukar alltid sluta med att jag moddat sönder skyrim (och alla andra bethesda-spel). Men är riktigt sugen på att testa Enderal.
https://sureai.net/games/enderal/

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Europa Universalis 4, började prenumerera på alla DLCs för 50 kr i månaden och bygger just nu ett Svenskt imperium.

League of Legends, spelare lite all for one så länge den spelformen är med för den här gången.

Väntar å Rome Total War remastern, som heter Total War Rome Remastered av någon anledning, släpps väl sista April.

Visa signatur

Modermodem: Asus ROG Strix X470-F
Grafikkort: XFX Speedster MERC 319 AMD Radeon™ RX 6800 BLACK
Processor: AMD 2600X
Minne: 48 GB

Permalänk
Medlem

OldSchool RuneScape för hela slanten

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Donkey kong country 3 double trouble
Excitebike 64
Europa Universalis 4
Crash Bandicoot 4 It's about time
Herkules 12 jobb IX En hjältes månvandring
Cook, serve, delicious 3

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Ja just nu bor jag i princip på Neo så blir inte så mycket spel annat än lite poo/pokemon go när dottern sover. Annars blir det väl mest Apex Legends.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Det brukar alltid sluta med att jag moddat sönder skyrim (och alla andra bethesda-spel). Men är riktigt sugen på att testa Enderal.
https://sureai.net/games/enderal/

Enderal åkte väck igen. Gubbj-ln kan ju inte klättra när det börjar krisa sig. Vart ihjälbiten av en jättekrabba. Jag kör alltid på det svåraste Iron Path eller nåt heter det i alla fall

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Inget , behöver ny dator först , om man fick tag på ett grafikkort någon gång 🤪 men blir nog lite diablo 2 när det släpps , borde nog fungera på min 10 år gamla maskin 🙂

Permalänk
Medlem

Wow Classic, Pokémon shield och South Park Phone destroyer

Permalänk

Outriders på Xbox Series X. Bara adds mig om någon annan lirar. Samma gamertag som forum namn.

Permalänk

Blev nyligen klar med Jedi Fallen order, det var riktigt bra. Annars är det mycket call of duty. Och snart blir det farcry 6.

Permalänk
Medlem

Path of Exile, jag envisas med att spela SSFHC vilket är problematiskt då jag dör hela tiden. Inte har jag tid med det heller...

Visa signatur

Burk:Ryzen 2700X~Asus Prime X470-Pro~G.Skill Flare X 16GB 3200 | Dark Rock Pro 4 | Asus GTX 970 | 3SSD+1HDD | Fractal Design R6 | AW3418DW | Logitech G810~Logitech G502 | argon C1~Argon DA1
Unraid:Xeon E3-1275~Supermicro X11SSH-LN4F~32GB Crucial DDR4 ECC | JBOD 12TB

Permalänk

Squad och Satisfactory!

Visa signatur

Gaming Machine: Steam Deck.

Permalänk
Medlem

WoW. Animajakt...................... *kul*

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Fortfarande mycket Apex!

Permalänk
Medlem

Csgo och väntar på tbc classic

Permalänk
Medlem

Det har blivit en del RDR2 på PC. Snyggt spel!

Permalänk
Medlem

Valheim och lite dota 2

Permalänk
Medlem

outriders och bdo

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Körde klart Demon's souls igår kväll och blev sugen på att köra Dark souls 2 igen så det kommer spelas hela helgen antagligen

Visa signatur

CPU: i9-10900k @ stock MB: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING GPU:3090 Gigabyte gaming OC RAM: 32GB DDR4 @ 3600mhz HDD: Samsung 970 evo plus

Permalänk
Medlem

NieR Replicant ver.1.22474487139…

Permalänk
Medlem

Outriders. Oförsvarbart buggigt, men jävlart vad skoj det är.

Permalänk

Lite Stellaris och Hearthstone

Visa signatur

Vatten - 5950x - rtx3090 - ROG PG32UQX - HyperX nånting

Permalänk
Medlem

Witcher 3 med expansionerna Wild Hunt och Blood and Wine. Kanske borde testa Apex igen, men är ju så kass...

Permalänk
Medlem

Warzone och Discord för hela slanten. "ÖlGrid" (Grid 2) nån gång då och då när vi tröttnat på CoD.

Visa signatur

CPU : Intel Core i9 9900K
Moderkort : Asus ROG STRIX Z390-F GAMING
Grafikkort : Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC
Skärm: Acer Predator X34GS 180Hz

Permalänk
Medlem

Efter många år med wow testade jag hardcore mode Diablo 3 med några kollegor .. sjukt kul 😄

Permalänk
Medlem

Neverwinter Nights: Enhanced Edition, precis kommit en uppdatering (beta-branch) med TrueType typsnitt, nu ser det nästan modernt ut...

Och Stellaris. Och World of Warships....

Visa signatur

"There are 10 kinds of people, those
that understand binary, and those
that do not"

Permalänk
Medlem

Jag har fastnat för Rust. Det är ett roligt och frustrerande spel. Det passar mig för att jag kan fokusera på att bygga fällor (trap base). Jag är så kass på PVP så jag börjar med att bygga bra och hållbara hem och sen jobba mig upp med att träna på PVP-färdigheterna.

Det är svårt att spela själv men roligt på samma gång. Servrarna man spelar på nollas månadsvis så man börjar alltid om efter en månad. Det är direkt efter att allt nollats som det är störst aktivitet på servrarna. "Wipeday".

Har vi några på sweclockers som spelar Rust? Tyvärr måste man ägna mycket tid, i spelet för att vara framgångsrik så jag är aldrig med i toppen. Men jag har i alla på något sätt fastnat för just Rust.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Horizon Zero Darn nu när det är gratis för playstation, aldrig spelat det innan så det var givet!

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb