Ge landmarks högre lön

Permalänk
Medlem

Ge landmarks högre lön

Hej!
Tänkte bara säga att senaste tiden har jag läst många välskrivna nyhetsartiklar (de mest välskrivna i swecs historia) och varje gång är det Noelia Donoso Ahlström som har skrivit dem.

Tack!

Visa signatur

citera!

Permalänk
DingDongerMcDongface

@Dosshell Så roligt att höra, vad glad jag blir! Tackar verkligen för den fina återkopplingen

Vill dock ge cred till mina fantastiska kollegor som hjälper mig se till att både innehåll och stil håller måttet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dosshell:

Hej!
Tänkte bara säga att senaste tiden har jag läst många välskrivna nyhetsartiklar (de mest välskrivna i swecs historia) och varje gång är det Noelia Donoso Ahlström som har skrivit dem.

Tack!

Skrivet av landmarks:

@Dosshell Så roligt att höra, vad glad jag blir! Tackar verkligen för den fina återkopplingen

Vill dock ge cred till mina fantastiska kollegor som hjälper mig se till att både innehåll och stil håller måttet!

Håller med! Det var ett smart drag att få in en till nyhetsbevakare och sedan att lyckas få tag i en sådan duktig är ju bara superbra.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact