Wifi-kort, moderkort, Apple TV, m.m.

Permalänk
Skrivet av Yatagarasu:

I ljuset av att det 'endast' är den trådbundna varianten lär jag tyvärr antingen droppa ner till 50kr (bas för välgörenhetens skull) alt. dra tillbaka budet (för hörlurarna) helt.
Resterande kvarstår dock precis som ovan nämnt

Alright! Ska jag notera 0 kr eller 50 kr på lurarna?

Permalänk
Testpilot
Skrivet av akkaniclas:

Alright! Ska jag notera 0 kr eller 50 kr på lurarna?

Du kan skriva ner 50kr om du godtar det som ett nytt bud trots tidigare högre bud

//Yatagarasu

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Skrivet av Yatagarasu:

Du kan skriva ner 50kr om du godtar det som ett nytt bud trots tidigare högre bud

//Yatagarasu

Det går bra

Permalänk
Medlem

Xbox kontroll 350+frakt

Permalänk
Medlem

Moderkort: Asus Z170-A inkl. processor (Intel G3930) och RAM (1 sticka 4 GB) monterat

1000kr + frakt

Permalänk

Auktion avslutad!

Auktionen är nu avslutad. Resultatet ser ut så här:

Skicka ett PM till mig så löser vi betalning och frakt/upphämtning!

Permalänk
Skrivet av slyclock:

Moderkort: Asus Z170-A inkl. processor (Intel G3930) och RAM (1 sticka 4 GB) monterat

1000kr + frakt

Sorry, auktionen slutade tyvärr 21.00

Permalänk
Medlem

Du gör helt rätt. Tänkte jag lägger budet och att det är sen upp till dig. Har själv varit med om att vissa säljare inte hållit de vad de skrivit utan sålt de till de högsta budet trots att jag lag högsta buden inom utsatt tid.

Passar på också ge dig kredit för att du skänker en del av summan till välgörande ändamål.

Permalänk
Skrivet av slyclock:

Du gör helt rätt. Tänkte jag lägger budet och att det är sen upp till dig. Har själv varit med om att vissa säljare inte hållit de vad de skrivit utan sålt de till de högsta budet trots att jag lag högsta buden inom utsatt tid.

Passar på också ge dig kredit för att du skänker en del av summan till välgörande ändamål.

Inga problem!

Tack

Permalänk

Tack!

Tack för era bidrag

Permalänk

Bra jobbat!!!! Säljaren så som alla köpare!