Permalänk
Avstängd

Apple - Ofta besökta

Jag kör senaste IOs på min Appeltelefon och när jag öppnar en ny sida på safari så får jag upp ett rutnät med 12 st ikoner på ofta besökta sidor. Det är väl ungefär så mitt surfande ser ut, samma sidor varje dag och sen någon liten googling vid sidan av.

Vissa av dessa sidor har en förmåga att försvinna ibland och då bytas ut mot en sida som jag kanske besökt två gånger för länge sen, finns det på något sätt jag kan låsa detta fält med de sidor jag nu har?
Enda sättet att sen få tillbaka sidan som försvunnit är att springa in och ut ett antal gånger på den så det ska taggas igen och komma upp i fältet som "ofta besökta".

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Tror det är det som favoriter/bokmärken är till för?

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av lambdan:

Tror det är det som favoriter/bokmärken är till för?

Jo, du har säkert rätt men jag gillar de stora fina ikonerna som kommer upp och har aldrig använt favoriter/bokmärken förutom när internet var ung.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Jo, du har säkert rätt men jag gillar de stora fina ikonerna som kommer upp och har aldrig använt favoriter/bokmärken förutom när internet var ung.

Lägger du en sida som favorit kommer du fortfarande att ha stora fina ikoner. En grupp märkt favoriter och under den kommer ofta besökta sidor

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Jo, du har säkert rätt men jag gillar de stora fina ikonerna som kommer upp och har aldrig använt favoriter/bokmärken förutom när internet var ung.

Det är ju så det blir med favoriter.

Lägg till favoriter här, ungefär mitten
https://support.apple.com/sv-se/guide/iphone/iph42ab2f3a7/ios

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Jo, du har säkert rätt men jag gillar de stora fina ikonerna som kommer upp och har aldrig använt favoriter/bokmärken förutom när internet var ung.

Så här blir det:

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Wyver:

Lägger du en sida som favorit kommer du fortfarande att ha stora fina ikoner. En grupp märkt favoriter och under den kommer ofta besökta sidor

Skrivet av PlogarN97:

Det är ju så det blir med favoriter.

Lägg till favoriter här, ungefär mitten
https://support.apple.com/sv-se/guide/iphone/iph42ab2f3a7/ios

Tack allihopa, undrar se varför jag aldrig tänkt på det😂😂

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10