SweClockers Live! 2021 får sällskap av Inet, Asus och AOC

Permalänk
Melding Plague

SweClockers Live! 2021 får sällskap av Inet, Asus och AOC

Den 27 maj får vi sällskap av bland SweClockers gemenskap tre kända ansikten, som alla bjuder på aktiviteter och finfina priser!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Riktigt kul att se konkurrenter gå samman för att stödja SweClockers och community vi har här!

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Hmm...

Är nyfiken på vilken som är Inet, Asus och AOC?

Sorry! Kunde bara inte låta bli

Visa signatur

Engineer who prefer thinking out of the box and isn't fishing likes, fishing likes is like fishing proudness for those without ;-)
If U don't like it, bite the dust :D
--
I can Explain it to you, but I can't Understand it for you!

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Bengt-Arne:

Hmm...
Är nyfiken på vilken som är Inet, Asus och AOC?

Sorry! Kunde bara inte låta bli

Jag kan tänka mig någon slags "choose your champion"-variant kanske?

Permalänk
Medlem

Allvar!

Ingen som har något på hjärtat gällande SweClockers Live! 2021?
Får erkänna att det kanske inte är det jag mest följer här på Swec, men nog har jag haft ögonen på SweClockers Live! sen start hösten 2019...

Med NetOnNet som huvudsponsor, och på det så har dom nu även fått med Inet, Asus och AOC.
Precis som UndaC påpekar så är dom konkurrenter, det är ingen liten bedrift av Swec.

Visst, jag kan förstå att digitala event kanske har börjat å kännas lite sådär under rådande omständigheter (Covid), men det är dom ljuspunkter vi har.

Ju mer vi resignerar och låter omständighet få grepp om oss, desto mer förlorar vi. Säger nu inte att vi skall trotsa restriktioner, menar mer att vi får göra det bästa av situationen.

En av dessa är SweClockers Live! som står för en ljuspunkt, inte att förglömma arbetet bakom för att få till det.

Många tack SweClockers!

---

Om inte annat... Ingen som vill reda ut vem som är vem?

Visa signatur

Engineer who prefer thinking out of the box and isn't fishing likes, fishing likes is like fishing proudness for those without ;-)
If U don't like it, bite the dust :D
--
I can Explain it to you, but I can't Understand it for you!