USB-kablar, USB-hubb, Surface Pen-snibbar+batteri

Permalänk
Medlem

USB-kablar, USB-hubb, Surface Pen-snibbar+batteri

Rensat ut inför flytt och har lite saker jag inte har behov av, kanske att någon här vill ha innan det går till Erikshjälpen/skroten:

  1. Surface Pen-snibbar, två slitna och en oanvänd, passar till SP4 och 2017-varianten tror jag. AAAA-batteri till samma penna.

  2. USB 2.0-hubb, 4 portar USB-A. Mini-USB till dator.

  3. USB OTG hubb, 3 USB A-portar, micro-USB till mobil/surfplatta

  4. 3 mini-USB/USB-A-kablar

  5. 1 kort USB-C/USB-A-kabel

  6. 2 kortare micro-USB/USB-A-kablar

  7. Adapter micro-USB till HDMI

Finns i Lund till slutet av veckan.

Läs hela annonsen här

Permalänk

hej, tar gärna usb otg-hubben

Permalänk
Medlem

Tar gärna den andra usb-hubben!

(Om den ansluter med "vanlig" usb till datorn, förstod inte riktigt av beskrivningen)

Permalänk
Medlem

tar gärna 5 kort USB-C/USB-A-kabel om kan posta i ett kuvär

Permalänk
Medlem

Om du har möjlighet att posta är jag intresserad av Surface Pen-spetsarna. Skicka ett PM i så fall!

Permalänk
Medlem

Tänker i första hand att sakerna går till de som kan hämta grejerna, annars får jag se vad jag har tid att skicka. Bor du i närheten @Adyzz ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deroan:

Tänker i första hand att sakerna går till de som kan hämta grejerna, annars får jag se vad jag har tid att skicka. Bor du i närheten @Adyzz ?

Bor i Lund men jag avstår, fick mycket på schemat denna veckan så någon annan kan få chansen. Ledsen för besväret.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adyzz:

Bor i Lund men jag avstår, fick mycket på schemat denna veckan så någon annan kan få chansen. Ledsen för besväret.

Inga problem!

Ska förtydliga gällande USB-hubben till dator att den kräver en USB-A till mini-USB-sladd för att koppla till datorn, men jag har ju ett gäng sådana om man vill ha en. Själva portarna är vanlig USB-A.