Permalänk
Medlem

fråga om sälja delar

Vet inte direkt om detta är rätt ställe på forumet men jag ska sälja i7-9700k, asus prime z370-p II och asus rog strix 1060 gaming oc och jag undrar bara vad ni tror man skulle kunna få sakerna? 1060 köpt 2016 mobo och cpu köpt i 2019.

Permalänk
Medlem

Det är nog svårt att ge dig ett riktpris utan att veta vilken matknad du har tänkt sälja på, då det kan skilja rätt kraftigt.

Ett tips om du inte redan gjort det är att söka runt på Sweclockers marknaden, ibland säljer andra samma/snarlika delar och med hjälp av kommentarsfältet kan man ofta se vilket intresse som finns bland köparna.

Just grafikkort är ovanligt eftertraktat på grund av läget och jag sålde mitt 1080 för cirka 3700kr, men det kan verkligen skilja sig beroende på vart du bor och vilka som är intresserade.

Permalänk
Medlem

Sätt in en annons i marknaden och skriv bud gäller och att du säljer när om och när priset känns rätt för dig eller inte alls.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Sätt in en annons i marknaden och skriv bud gäller och att du säljer när om och när priset känns rätt för dig eller inte alls.

får göra det men måste vänta en månad först

Permalänk
Medlem
Skrivet av ShinyChrome:

Det är nog svårt att ge dig ett riktpris utan att veta vilken matknad du har tänkt sälja på, då det kan skilja rätt kraftigt.

Ett tips om du inte redan gjort det är att söka runt på Sweclockers marknaden, ibland säljer andra samma/snarlika delar och med hjälp av kommentarsfältet kan man ofta se vilket intresse som finns bland köparna.

Just grafikkort är ovanligt eftertraktat på grund av läget och jag sålde mitt 1080 för cirka 3700kr, men det kan verkligen skilja sig beroende på vart du bor och vilka som är intresserade.

Är lite osäker vart jag ska sälja för har inte direkt sålt dator delar innan men jag ska kolla runt!