Apple Airpods intäkter större än Nvidia och AMD – tillsammans

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gelantious:

Känner några som köper nya 1-2 gånger i månaden för att dom tappas bort, och dom absolut måste ha såna annars är deras liv över av någon anledning.

Det är knappast normen dock, jobbar hos en Apple Premium Reseller och vi säljer lösa ersättningslurar kanske en gång i månaden, om ens det. Dina bekanta behöver lära sig att hålla ordning på sina grejer, det är knappast produkten som är problemet i det här fallet. 😂

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | AMD Ryzen 7 2700 | 32GB Corsair Vengance 3200mhz | EVGA Geforce GTX 1070 | Cooler Master Silent Pro M 850W | Samsung EVO 970 Plus 500GB |

Permalänk
Hjälpsam

Japp har Airpods, laddas inte trådlöst utan via USB.
Dock bara för röstsamtal, inte för musik.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Supportat iPhone sedan release och verkligen inte sett det du pratar om.

Vi har 200 iPhones och allt från iPhone 6 till 12 pro max.
Och jag sköter alla!

Hittar inte ens det du pratar om med "annat" lagring etc.
Edit : Det är system / cache data du pratar om låter som den telefonen fått något fel och skrev data till sig själv eller något.
Troligtvis någon app som skapa det felet.

Mest troligt är det failade systemuppdateringar som skräpat ner utifrån det jag läst Personen i fråga använder rätt få appar och den enda andra som skulle vara trolig är Facebook, vilket är möjligt då det är en av apparna som kraschar frekvent.

Vad gäller helheten så gäller alltid YMMV men jag hade förväntat mig att de mindre teknikkunniga skulle ha färre problem när de gick till Iphone än när de var på Android, just pga att det är väldigt mycket enklare att skriva mjukvara för specifik hårdvara, men det har blivit tvärtom.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av ratbongo:

Mest troligt är det failade systemuppdateringar som skräpat ner utifrån det jag läst Personen i fråga använder rätt få appar och den enda andra som skulle vara trolig är Facebook, vilket är möjligt då det är en av apparna som kraschar frekvent.

Vad gäller helheten så gäller alltid YMMV men jag hade förväntat mig att de mindre teknikkunniga skulle ha färre problem när de gick till Iphone än när de var på Android, just pga att det är väldigt mycket enklare att skriva mjukvara för specifik hårdvara, men det har blivit tvärtom.

Tycker Apple funkar galant för oss extremt få som har problem längr,e telefonerna och systemen blivit så bra.

Vanligaste fail som händer här är bara ointresse och inte har koll på sina personliga lösenord och iCloud backup.
Vi har några android och det är extremt mycket mer config än Apple för få det lika slimmit ur ett IT perspektiv.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dem8n:

Ja, Apple gör ju inget halvdant och därav får de alla dina användare. Folk vet att Apple fungerar, även om funktionerna är färre så är det funktionerna de har för det mesta genomtänkta till skillnad från Google som öser ut halvdana funktioner.
Det enda som jag tycker att Google gör bättre är Google Maps.

Jag förstår varken hur du kände att det där svaret var relevant till vad jag skrev, eller vilka mina användare skulle vara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

Jag förstår varken hur du kände att det där svaret var relevant till vad jag skrev, eller vilka mina användare skulle vara.

Hoppsan, behöver du kylsprej till tån?🤣

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dem8n:

Hoppsan, behöver du kylsprej till tån?🤣

Mitt sista inlägg var lika lite fyllt av någon form av negativa känslor som mitt första var av något som hade med ditt inlägg att göra så du kanske borde öva lite på läsförståelsen?