Vi saknar 2 lag till vår CS-turnering

Permalänk
Medlem

Vi saknar 2 lag till vår CS-turnering

Hej! Vi är ett gäng i 30-årsåldern som anordnar en liten CS-turnering för skojs skull för 8 lag.
Vi är i stort sett avdankade konsulter/ingenjörer allihop och alltså under medelsnittet i skills på CS.

Vi har lyckats skrapa ihop 6st lag men saknar 2 lag. Är det någon som känner sig likasinnad som oss och kan skrapa ihop 5 pers, skriv här! Inbjudan till turneringen sker sen via Facebook.

Mvh Hampus

Permalänk
CS-mästare

Hej! Vi är ett större gäng som också är i 30-årsåldern. Vi är dock väldigt blandade skillmässigt. När vi kör mm tillsammans så brukar vi dra jämnt skägg mot DMG/Eagle-rankade motståndare. Men vi kan justera vår skillnivå beroende på vilka av oss som ska delta. Vill ni ha med oss så kan vi plocka ihop en femma hur som helst.

Skicka gärna mer info om när, var och hur.

Allt gott,
Rajmo

Permalänk
Medlem

Låter klockrent! Ni får supergärna vara med! Jag tar kontakt med dig via PM

Permalänk
Medlem

när har ni tänkt spela?

Permalänk
Medlem

Skicka pm till mig med. Låter roligt

Permalänk

Låter skoj!

Kanske lite sen, men vi är ett gäng runt MGE/DMG som är intresserade! PMa gärna om det finns plats!

Permalänk
Medlem

Söker clan!

1400-1600 elo på esportal

Lol

Permalänk
Medlem

Jag kan nog dra ihop ett gäng beroende på när det ska spelas. Spelar MM mest med ranker LEM/SUP.

Permalänk
Medlem

Vi fyllde turneringen idag, men blir detta bra så blir det fler och då ska jag ha er i åtanke! Tack för intresset!

Permalänk
Medlem

Är det 1.6 ni lirar? Eller CSGO? Inte spelat 1.6 på en massa år men det är fan det bästa spelet någonsin. Blev fett sugen..