Uttag från coinbase

Permalänk

Uttag från coinbase

Jag håller på att testa coinbase och köpte kryptovaluta för 100 kr, vilket jag sedan sålde för 2-3 veckor sedan. Frågan är hur jag plockar ut pengarna till mitt bankkonto igen? Jag kan inte hitta någon knapp för att skicka saldot någonstans förutom att köpa nytt krypto igen. Deras såkallade kundtjänst går inte nå utan att hitta på ett falskt fel då denna problematik inte matchar något av deras godkända alternativ. Så nu vänder jag mig till er, vad är felet på sidan, samt vart har dom gömt den magiska knappen för att göra ett uttag av traditionell valuta? Nedan kan ses mitt "icke" tillgängliga saldo på hela 163 kr. Tack på förhand!

Visa signatur

Fractal Design R5 vit, i7 7700K, Noctua NH-D15, Corsair 2x16Gb 3200 MHz, Asus Strix Z270F Gaming, Corsair Force Series MP500 480Gb, EVGA Supernova G2 750W, Gigabyte Auros Extreme 1080 Ti, Asus Xonar STX Audio Card.

Permalänk

Ingen aning vars du är inne då jag inte känner igen layouten från din bild men går man in genom webläsaren så loggar man in, går till portfolio och sen klickar på Euro. Därefter kan du göra en SEPA withdraw, dock måste du ha sålt din krypto för Euro så du har Euro att ta ut. Vet inte hur då har fått fram SEK då coinbase inte tillåter SEK vad jag då vet.

Permalänk
Skrivet av Figgeduni:

Ingen aning vars du är inne då jag inte känner igen layouten från din bild men går man in genom webläsaren så loggar man in, går till portfolio och sen klickar på Euro. Därefter kan du göra en SEPA withdraw, dock måste du ha sålt din krypto för Euro så du har Euro att ta ut. Vet inte hur då har fått fram SEK då coinbase inte tillåter SEK vad jag då vet.

Bilden är ifrån portfolio på deras hemsida. Jag kan inte välja någon valuta, vilket är problemet.

Visa signatur

Fractal Design R5 vit, i7 7700K, Noctua NH-D15, Corsair 2x16Gb 3200 MHz, Asus Strix Z270F Gaming, Corsair Force Series MP500 480Gb, EVGA Supernova G2 750W, Gigabyte Auros Extreme 1080 Ti, Asus Xonar STX Audio Card.

Permalänk
Skrivet av Miniklumpen:

Bilden är ifrån portfolio på deras hemsida. Jag kan inte välja någon valuta, vilket är problemet.

https://gyazo.com/a52cb9140af4b200bbfc72c701f7eaa3
Sådär ser min sida ut då man går in Portfolio så då vet jag inte riktigt varför det ser ut som det gör för dig. Vad händer om du klickar på "See all assets" nere till höger på din bild?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Miniklumpen:

Bilden är ifrån portfolio på deras hemsida. Jag kan inte välja någon valuta, vilket är problemet.

SEK är problemet.

https://www.coinbase.com/settings/preferences

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Wow, tack. Jag ändrade till euro och nu funkar det. Förstår inte hur en sån sak kan vara ett problem.

Visa signatur

Fractal Design R5 vit, i7 7700K, Noctua NH-D15, Corsair 2x16Gb 3200 MHz, Asus Strix Z270F Gaming, Corsair Force Series MP500 480Gb, EVGA Supernova G2 750W, Gigabyte Auros Extreme 1080 Ti, Asus Xonar STX Audio Card.