Permalänk
Medlem

Asus Rtx 3060 Dual

Säljer mitt rtx 3060 som jag köpte som reservkort när jag var tvungen att skicka mitt 6800xt på garantiärende.

Efter att ha fått det utbytt känns det onödigt att ha ett så bra kort i andradatorn som mestadels används till surf.

Asus rtx 3060 dual
Tyst och svalt kort som fungerar utan problem.

Skickas väl embalerat, alternativt f2f i Borlängeområdet. Digitalt kvitto medföljer.

Jag ger mig rätten att sälja till vem jag vill och/eller avsluta annonsen när jag känner för det.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Om det är fastpris köper jag det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

Om det är fastpris köper jag det

Sätter sluttid till ikväll klockan 21. Om ingen budat högre så är det ditt.

Permalänk
Medlem

Jag har fått ett bud i pm på 6000 och f2f överlämning. Leder just nu.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av eriksson850:

Jag har fått ett bud i pm på 6000 och f2f överlämning. Leder just nu.

Du får gärna ha transparens budgivning dvs hålla bud här i tråden alternativ skicka bildbevis på att du fått ett sånt bud.

Permalänk
Skrivet av Mr.Pro:

Du får gärna ha transparens budgivning dvs hålla bud här i tråden alternativ skicka bildbevis på att du fått ett sånt bud.

Det finns inget som heter bildbevis.

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem

Hej,

jag bor i Falun och kan hämta grafikkortet för utsatt pris. Jag går av mitt skift 10:00ish imorgon och är tillgänglig därefter. Mitt arbete är beläget i Borlänge så med lite tur är vi kanske grannar just nu.

Mvh

Skrivet av Mr.Pro:

Du får gärna ha transparens budgivning dvs hålla bud här i tråden alternativ skicka bildbevis på att du fått ett sånt bud.

Du har rätt. Felet ligger hos mig, jag ber om ursäkt. Jag verkar ha missat att skriva mitt bud även här i tråden då jag var på jobbet och hade lite fullt upp.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 6200+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humper:

Kan bjuda 6200+frakt

Lite sent, Elfsberg vann med sitt bud på 6000:- och f2f överlämning.