Cashback-kampanjer, hur hittar man dem?

Permalänk
Medlem

Cashback-kampanjer, hur hittar man dem?

Hej!

Jag får sakta men säkert hem fler och fler delar till nästa datorbygge, det enda som saknas är nu ett par fläktar och ett RTX-kort som förhoppningsvis anländer innan jul...

Men medan jag väntar på att fläktarna ska anlända började jag kolla om det fanns någon aktiv cashback-kampanj på t.ex. mobot eller cpu:n jag köpte, men jag vet inte var jag ska börja leta. Google fungerar sämre och sämre och jag blir osäker på om det är jag som är dålig på att leta eller om det helt enkelt inte finns cashback-kampanjer längre.

Är det någon luttrad konsument här som har bra koll på var man hittar cashback-listningar?

Komponenterna om någon är intresserad:

Mobo: Gigabyte Aorus Pro V2
CPU: Ryzen 5 5600X
AIO: NZXT Z53
Ram: G.Skill Tridentz
PSU: Corsair RM850X
Case: Fractal-design Meshify 2 Compact
GPU (Soon™): Asus RTX 3080 ROG Strix OC

Dold text
Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Release:

Hej!

Jag får sakta men säkert hem fler och fler delar till nästa datorbygge, det enda som saknas är nu ett par fläktar och ett RTX-kort som förhoppningsvis anländer innan jul...

Men medan jag väntar på att fläktarna ska anlända började jag kolla om det fanns någon aktiv cashback-kampanj på t.ex. mobot eller cpu:n jag köpte, men jag vet inte var jag ska börja leta. Google fungerar sämre och sämre och jag blir osäker på om det är jag som är dålig på att leta eller om det helt enkelt inte finns cashback-kampanjer längre.

Är det någon luttrad konsument här som har bra koll på var man hittar cashback-listningar?

Komponenterna om någon är intresserad:

Mobo: Gigabyte Aorus Pro V2
CPU: Ryzen 5 5600X
AIO: NZXT Z53
Ram: G.Skill Tridentz
PSU: Corsair RM850X
Case: Fractal-design Meshify 2 Compact
GPU (Soon™): Asus RTX 3080 ROG Strix OC

Dold text

Butikerna som är med i kampanjen brukar ju vara väldigt pigga på att framhålla detta, så det kan ju vara ett komplement till ditt sökande.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av Release:

jag blir osäker på om det är jag som är dålig på att leta eller om det helt enkelt inte finns cashback-kampanjer längre

Kampanjer är generellt någonting som tas till när det finns överlager man vill bli av med eller av annan anledning behöver locka köpare. Incitamentet är inte särskilt stort när det råder komponentbrist och kundöverskott.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720