Ubisoft Forward på E3– följ FZ:s uppesittarkväll!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Ubisoft Forward på E3– följ FZ:s uppesittarkväll!

Efter att ha värmt upp fåtöljerna med sina respektive bakdelar tillsammans med Summer Game Fest är superduon Calle och Jocke redo för årets upplaga av Electronic Entertainment Expo – E3 2021! Det är nu dags för de stora drakarna att inta scen och nästa uppesittarkväll tillsammans med FZ kretsar blir under Ubisoft Forward. Förhandstippat att visas upp är Far Cry 6, Riders Republic och länge efterlängtade Beyond Good & Evil 2. Kanske bjuds det även på en och annan överraskning?

FZ listar alla evenemang under E3 2021

Själva eventet drar igång lördag den 12 juni klockan 21:00 medan Calles och Jockes ljuva stämmor begår försnack från klockan 20:30. Dyk in i chatten på Youtube och kommentera för all del nyheterna i den här tråden!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Blir fint. Köper bärs tills dess. Hoppas vi får se några bra gaming-titlar dyka upp på E3 och inte bara massa amazon-skit.

Permalänk
Surdeg 🍞
Skrivet av aard:

Blir fint. Köper bärs tills dess. Hoppas vi får se några bra gaming-titlar dyka upp på E3 och inte bara massa amazon-skit.

Ses där!

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu

Permalänk
Medlem

Spännande att se om de tänker tala om några konkreta åtgärder gällande åratalen av trakasserier och övergrepp som begicks och sedan doldes av en mängd personer i olika ledarpositioner inom företaget.

Eller nej, inte spännande - de tänker inte säga ett skit om det och gamingpressen kommer inte heller att bry sig.

Visa signatur

Den enda riggen som räknas:
Hagström Swede -> pedalbord

Permalänk
Medlem
Skrivet av kboman:

Spännande att se om de tänker tala om några konkreta åtgärder gällande åratalen av trakasserier och övergrepp som begicks och sedan doldes av en mängd personer i olika ledarpositioner inom företaget.

Eller nej, inte spännande - de tänker inte säga ett skit om det och gamingpressen kommer inte heller att bry sig.

inte jag heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av kboman:

Spännande att se om de tänker tala om några konkreta åtgärder gällande åratalen av trakasserier och övergrepp som begicks och sedan doldes av en mängd personer i olika ledarpositioner inom företaget.

Eller nej, inte spännande - de tänker inte säga ett skit om det och gamingpressen kommer inte heller att bry sig.

Vi ser på E3 för spelen, inte för massa drama. Det kan ni få hålla på med nån annanstans.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobs:

inte jag heller

Skrivet av Nioreh83:

Vi ser på E3 för spelen, inte för massa drama. Det kan ni få hålla på med nån annanstans.

VSB. Ridå.

Visa signatur

Den enda riggen som räknas:
Hagström Swede -> pedalbord

Permalänk
Medlem

Bara jag som blandar ihop detta med unifi nätverksprodukter. Blev fört skitglad och hade hoppats på någon switch tills jag insåg att det var något helt annat

Permalänk
Medlem
Skrivet av jan-banan:

Bara jag som blandar ihop detta med unifi nätverksprodukter. Blev fört skitglad och hade hoppats på någon switch tills jag insåg att det var något helt annat

Om du är ute efter Switch-nyheter så är Nintendos presentation på tisdag

Permalänk
Medlem
Skrivet av kboman:

Spännande att se om de tänker tala om några konkreta åtgärder gällande åratalen av trakasserier och övergrepp som begicks och sedan doldes av en mängd personer i olika ledarpositioner inom företaget.

Eller nej, inte spännande - de tänker inte säga ett skit om det och gamingpressen kommer inte heller att bry sig.

Vilka övergrepp? Aldrig läst om något sådant.