Helgsnack: Vilket spel ser du mest fram emot?

Permalänk
Medlem

Synd att all info man fick var att ”nej, vi kommer inte medverka på e3” här senast :-/

Skrivet av ackwell:

Hollow Knight: Silksong

Permalänk
Medlem

Halflife 3

Permalänk

Mest sugen på att se vad det faktiskt är: Starfield
Mest sugen på att spela: Pathfiner: Wrath of the Righteous

Permalänk
Medlem

Bf2042 kan bli kul. Nästa elder scrolls och wotlk classic ser jag fram emot också men de är ju oklart när de kommer.

Permalänk
Medlem

Tvivlar lite, men har fortfarande hopp om att vi får se mer från Metroid Prime 4!

Permalänk
Snusfri

Dying Light 2 som kommer i slutet av året.

Permalänk
Medlem

Diablo 2 remasterd!

Permalänk
Medlem

Battlefield 2042

Permalänk

Det som ligger närmast är Pathfinder: Wrath of the Righteous (mer CRPG åt folket!). Jag ser också fram emot mer content till Cyberpunk 2077, dock lär det ta ett tag. Obsidians Awoved ser också väldigt spännande ut (mer PoE-lore åt folket, men hade jag fått bestämma hade det blivit ett PoE3 istället), men det är nog några år borta fortfarande tyvärr; hoppas vi får se något nytt imorgon på Microsoft/Bethesda-konferensen. Ryktena säger också att Josh Sawyer pillar på ett Darklands-inspirerat RPG, vilket jag tror kan bli grymt bra; kanske också något vi ser på mässan?

Permalänk
Medlem

Metal Gear Remastered

Permalänk
Medlem

Diablo 2 resurrected, Age of Empires 4

Permalänk
Medlem

Vicky 3

Permalänk
Master of Overkill

HL3???!!!??🙏

Permalänk
Medlem

Far Cry 6.
Nya DLCs till Assassin's Creed Valhalla.
Full release av Baldur's Gate 3.

Permalänk
Medlem

Pokémon Legends: Arceus

Permalänk
Medlem

Battlefield 2142, Stalker 2

Permalänk
Medlem

Baldurs Gate 3

Permalänk
Medlem

The Elder Scrolls VI

Permalänk
Medlem

Tyvärr så har mitt intresse för spel blivit helt förstört, ända jsg mer eller mindre bryr mig om är Eft och allt nytt dom arbetar på. Närmaste är väll total war warhammer 3 och när part 2 kommer på final fantasy 7 remaken (varpå sistnämnda lär vara några år bort tyvärr)

Permalänk
Medlem

Efter att ha upplevt half life alyx så måste det vara nästa half life när det väl kommer.
upplevelsen var något fantastiskt, förmodligen det mest unika / bästa spelet jag kört de senaste 10 år

Permalänk
Medlem

Halo: Infinite, Breath of the Wild 2, Metroid Prime 4 är de jag kommer på sådär på rak arm som jag längtar efter.

Permalänk
Medlem

Elden Ring. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH, Elden Ring.

Permalänk
Medlem

S.T.A.L.K.E.R 2 och nytt Bioshock.

Permalänk
Medlem

Metroid Prime 4, The World Ends with you NEO, Zelda BotW 2 är väl de jag kan komma på.

Permalänk
Medlem

Helt klart Dying Light 2 och Stalker 2. Utöver detta finns det väl ett par spel man är någorlunda intresserad av, såsom Dead Island 2. Tror jag har fler släppta än osläppta spel att se fram emot just nu.

Permalänk
Medlem

Gran Turismo 7 är det enda spelet jag väntar på och bryr mig om. Kommer inte köpa ett PS5 förrän det har kommit.

Permalänk
Medlem

Battlefield 2042.

Permalänk
Medlem

Battlefield 2042 utan tvekan. Blir en trevlig höst med ett nytt battlefield!

Utöver det har jag lite dålig koll, Dragon Age 4 nyheter vore ju trevligt, men det släpps ju inte i år, utan mer att de kanske visar upp det i år.

Permalänk
Nyhetschef

Väntan tog slut i veckan när Phantasy Star Online 2: New Genesis lanserades.

Permalänk
Medlem

Trodde det var flera år bort?