Noctua NH-D14 (CPU-kylare för Intel CPU) + 140mm Fractal chassifläkt

Permalänk
Hedersmedlem

Noctua NH-D14 (CPU-kylare för Intel CPU) + 140mm Fractal chassifläkt

Alla bud och frågor ska skrivas i kommentarerna nedan, inte i PM!

Säljes: En CPU-kylare, sannolikt en Noctua NH-D14 (men jag är inte 100% säker på detta)

Ser ut att vara i funktionsdugligt skick (ej testad), dock några böjda lameller (se bild) och en liten aning sned. Rester av gammal kylpasta behöver tvättas bort.

Till denna följer med en Noctua NF-P14 fläkt (3-pin) med medföljande fästen för att fästa på kylflänsen. Fläkten startar vid test och verkar inte ha något missljud.

Medföljer även ett Noctua Secufirm kit som enligt text på baksidan av fästet ska fungera med LGA 775, LGA 1156 och LGA 1366. Passar troligen även LGA 1200. Fästen för AMD finns ej.

Följer även med en tub Arctic Silver 5 som låg i samma påse, men jag har ingen aning hur gammalt detta är och i vilken kondition. Räkna med att behöva använda egen kylpasta om denna är uttorkad.

Till sist finns även en Fractal Design Silent Series R2 140mm chassifläkt (3-pin). Denna kan också använda som fläkt nummer 2 på CPU-kylaren, men då får man ordna en egen lösning för fästet. Fläkt startar vid test utan några missljud.

OBS: Inget utöver det som finns på bilerna finns.

Okänd ålder och historik på allt det här utöver vad jag skrivit ovan, då det kommer från en kompis kompis maskin. Det jag skrivit är vad jag vet.

Dimensioner på CPU-kylare (uppmätt lite snabbt med måttband): 170 mm från CPU-kontaktplatta till toppen av kylaren, kyltornet är 135x128 mm.

Vikt (endast kyltorn): 933 gram

Idé för budstart för rubbet: 250 kr. CPU-kylare säljs komplett inkl alla tillbehör och kylpasta. Fractal chassifläkt kan jag tänka mig sälja separat. Går ju dock även bra att bjuda mindre om man vill.

Hämtas i Östbergahöjden i Stockholm, alternativt skickas. (Endast spårbart med Postnord, köparen står för frakt + ev. kostnader för emballage)

OBS: Allt som finns, finns på bild. Finns det inte på bild finns det inte.

Alla bud och frågor ska skrivas i kommentarerna nedan, inte i PM!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Or0s:

250kr, hämtar

Noterat!

Avslutar budgivningen 23.59 på söndag. Vinnaren kontaktas via PM!

Permalänk
Medlem

Tar tillbaka mitt bud efter att ha tittat lite noggrannare på bilden. Ursäkta att jag inte gjorde det tidigare och hoppas du får den såld

Permalänk
Medlem

Jag kan ta kylaren för 300 ink frakt om du är intresserad

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Trullon:

Jag kan ta kylaren för 300 ink frakt om du är intresserad

Det verkar intressant, vi tar det vidare i PM.