Övervakningskamera för att övervaka husdjur inomhus

Permalänk
Medlem

Övervakningskamera för att övervaka husdjur inomhus

Söker tips på en bra övervakningskamera för att övervaka mitt husdjur inomhus. Den ska kunna spela in ljud och kunna lagra inspelningar online. Även ett måste att man kan se ett liveflöde i mobilen! Pris får inte vara alltid dyrt, letar efter någonting prisvärt.

Tacksam för tips

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem

TP-Link C200

299:- billigaste på prisjakt.
Klarar allt du nämner och har fått riktigt bra betyg

Visa signatur

i5 8600k & RTX 3080 KFA2

Permalänk
Medlem
Skrivet av afx12:

TP-Link C200

299:- billigaste på prisjakt.
Klarar allt du nämner och har fått riktigt bra betyg

Tyvärr så lagrar den inte inspelningar online, annars är den riktigt bra!

Har hittat Ring Indoor Camera och Eufy eufyCam Indoor 2K Pan & Tilt, någon som har tankar om dessa?

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av afx12:

TP-Link C200

299:- billigaste på prisjakt.
Klarar allt du nämner och har fått riktigt bra betyg

Jag har tre av dom och dom är precis så bra som sägs om dom. Om dom kan lagra på nätet eller ej beror väl på appen trodde jag men det kanske inte är så.

Jag skulle dubbelkolla med tillverkaren om det inte finns en lösning för det för priset är löjligt lågt för en jättebra produkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Treant:

Söker tips på en bra övervakningskamera för att övervaka mitt husdjur inomhus. Den ska kunna spela in ljud och kunna lagra inspelningar online. Även ett måste att man kan se ett liveflöde i mobilen! Pris får inte vara alltid dyrt, letar efter någonting prisvärt.

Tacksam för tips

https://www.aliexpress.com/item/4000927071824.html?spm=a2g0s....

funkar mycket bra, det finns även modeller med 4k om man vil ha högre upplösning (dessa är dock väldigt bra bild på)
kan lagra online,på minnes kort i kameran samt till nas eller nvr, denna kan även även tracka husdjuret automatiskt
och du kan ställa så den stänger linsen när du kommer hem.

annars finns tex wyze cam pan som har bra bild, och ptz

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.