Permalänk

Gott och blandat

Hej då jag har fått sålt min dator så vill jag bli av med all kringrustning, bud gäller. Jag förbehåller mig rätten till att sälja till vem jag vill etc.

Skärm: Samsung 27” Curved Gaming Monitor Odyssey G7, 1440p, 240Hz, G-Sync and Freesync (LC27G75TQSUXEN), som ny inga repor eller döda pixlar etc. (kvitto och låda finns, ligger för närvarande nedpackad i lådan )

Mus: Endgame Gear XM1r Vit (Kvitto och låda finns)

Tangentbord: Vortexgear Pok3r 60% Mechanical Gaming Keyboard brown switches, white - KBC Poker 3-61 Keys PBT (varken kvitto eller låda)

/Philip

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Interesserad av skärmen. Bjuda 3500kr + frakt.

Permalänk
Skrivet av Cyberfly:

Interesserad av skärmen. Bjuda 3500kr + frakt.

Noterat!

Permalänk
Medlem

100kr + frakt för tangentbordet

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Skrivet av sweisdapro:

100kr + frakt för tangentbordet

Noterat!

Permalänk
Medlem

200 + frakt för tangentbord

Permalänk
Medlem

Hur gammal är skärmen?

Hur är BL bleed på ditt exemplar? Ganska olika på dessa, även nyfiken om du testat kontrastnivåer då det även här skiljer sig ganska mycket ibland.

Permalänk
Skrivet av ratroder:

Hur gammal är skärmen?

Hur är BL bleed på ditt exemplar? Ganska olika på dessa, även nyfiken om du testat kontrastnivåer då det även här skiljer sig ganska mycket ibland.

Hej, har inte testat kontrastnivåer, BL bleed finns ej vad jag kan se.

Permalänk
Skrivet av philip421:

Hej då jag har fått sålt min dator så vill jag bli av med all kringrustning, bud gäller. Jag förbehåller mig rätten till att sälja till vem jag vill etc.

Skärm: Samsung 27” Curved Gaming Monitor Odyssey G7, 1440p, 240Hz, G-Sync and Freesync (LC27G75TQSUXEN), som ny inga repor eller döda pixlar etc. (kvitto och låda finns, ligger för närvarande nedpackad i lådan )

Mus: Endgame Gear XM1r Vit (Kvitto och låda finns)

Tangentbord: Vortexgear Pok3r 60% Mechanical Gaming Keyboard brown switches, white - KBC Poker 3-61 Keys PBT (varken kvitto eller låda)

/Philip

Läs hela annonsen här

Avslutar budgivningen på tisdag

Permalänk
Medlem

Osäker om du missade, men frågar igen gällande ålder på skärm

/mvh

Permalänk
Skrivet av ratroder:

Osäker om du missade, men frågar igen gällande ålder på skärm

/mvh

Oj sorry, skärmen är 5 månader gammal

Permalänk
Medlem

600+frakt för mus+tangentbord

Permalänk
Skrivet av k1r3:

600+frakt för mus+tangentbord

Noterat