Blir galen! Världen står still! Vill connecta min Neato robotdammsugare till Alexa!!!!

Permalänk

Blir galen! Världen står still! Vill connecta min Neato robotdammsugare till Alexa!!!!

Hej kära Sweclockers användare!

Annu en gång vänder jag mig till er för expertis. Har varit i kontakt med kundservice och sökt på nätet men hittar ingen lösning!

Jag har en Neato dammsugare som ska kopplas till min Alexa. I ”appstoren” säger den att jag inte kan ladda ner appen pga geografiska positionen! Verkar som vissa ändå har fått det att funka genom att byte positionen på echon. Har försökt på alla sätt och vis men får inte till det😭

Så vänligen, om någon av er vet, snälla, help a brother out🙏

Permalänk
Medlem
Skrivet av extreamforce:

Hej kära Sweclockers användare!

Annu en gång vänder jag mig till er för expertis. Har varit i kontakt med kundservice och sökt på nätet men hittar ingen lösning!

Jag har en Neato dammsugare som ska kopplas till min Alexa. I ”appstoren” säger den att jag inte kan ladda ner appen pga geografiska positionen! Verkar som vissa ändå har fått det att funka genom att byte positionen på echon. Har försökt på alla sätt och vis men får inte till det😭

Så vänligen, om någon av er vet, snälla, help a brother out🙏

du behöver gå till amazon.com och byta din adress, dvs inte bara i appen, jag använder en adress till ett vidarebefordringsföretag som ger en usa adress.
ska ligga under “enheter och appar - preferens- land/region" jag fick ta bort min swe adress helt innan det funkade.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Skrivet av aragon:

du behöver gå till amazon.com och byta din adress, dvs inte bara i appen, jag använder en adress till ett vidarebefordringsföretag som ger en usa adress.
ska ligga under “enheter och appar - preferens- land/region" jag fick ta bort min swe adress helt innan det funkade.

Fint, tack, nu börjar det likna något. Är det en tjänst du betalar för eller är det bara att byta adress? Vilken adress isåfall…
Tack för input!

Permalänk
Medlem
Skrivet av extreamforce:

Fint, tack, nu börjar det likna något. Är det en tjänst du betalar för eller är det bara att byta adress? Vilken adress isåfall…
Tack för input!

jag använder denna https://www.shipito.com/en/?utm_source=email&utm_campaign=Pri...
skulle jag råka skicka efter något till denna adressen kan jag vidarebefordra det till min sverige adress.
(det är gratis att skapa konto och få en adress)

annars finns det hemsidor som skapar falska adresser åt dig tex https://www.fakeaddressgenerator.com/usa_address_generator

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.