Permalänk
Medlem

Evga 1080ti Hybrid

Evega 1080ti Hybrid med orginalfläkten ersatt med en Noctua 1200mm pwm för att göra ett tyst kort ännu tystare i load.
Vill man ha med orginalfläkten kan jag se om jag hittar den i någon av mina lådor men jag kan inte garantera att den finns kvar.
Kör man orginalfläkten är den bara att koppla rakt in i grafikkortet, kör man med Noctua måste man koppla den till moderkortet eller annan fläktstyrning och sätta upp egna fläktkurvor. Det senare har jag alltid gjort och kortet ligger på 62c i 100% load i mitt chassi.

Har datorn varit avstängt länge blir det ett litet gurglande ljud som upphör efter några sekunder vid uppstart, varit så sedan kortet varit helt nytt så jag antar att det är i sin ordning.

Helst ser jag att någon hämtar kortet, jag kan även i mån av tid levererar kortet mellan Nyköping och Stockholm denna veckan som kommer någon dag då jobbar mycket i Stockholm och vi möts upp i på södra delen av centrum.
Kan också skicka kortet men då vill jag ha betalat först och kommer inte ta några reklamationer från frakt eller eller så om det skulle vara framme.

Säljer till vem jag så önskar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

jag kan ge 2500 och kan nog fixa med hämtning snarast mvh viktor

Permalänk

3250 och hämtar i stockholm när det passar dig

Permalänk
Medlem

3500 hämtar i tystberga

Permalänk
Medlem

@Viktorm leder budgivningen.
Plats Mariestad, de tär några mil att åka det om adressen stämmer

Permalänk
Medlem

ja det är de men jag har en kompis som bor bara någon liten bit ifrån ska åka och träffa han snart så ifall jag vinner så swischar jag och han hämtar det så det är inga problem

Permalänk

3600+frakt

Permalänk
Medlem

Avslutar annonsen imorgon vid denna tiden.

Permalänk
Medlem

3700 + frakt

Permalänk
Medlem

3800 hämtar snarast. Nu kommer dom här auction sniperna mvh viktor xD

Permalänk
Medlem

3900kr + frakt

Permalänk

4k+frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.