SweClockers syskonsajt FZ söker ny chefredaktör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callemedskägget:

Välkommen tillbaka! Vi gillar spel.

Inte säkert jag gör tyvärr. Man är inte ung längre (59 år nyligen) och börjar tröttna lite. Jag spelar mest gamla spel när jag spelar. Tål inte att det går emot i spel heller för då stänger jag av spelet lika fort

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Surdeg 🍞
Skrivet av Valonen:

Vill förtydliga att jag konstaterade att nu var det dags för dig, ser att man kan läsa mitt inlägg på annat sätt.
Du kommer alltid vara Mr FZ för mig.

Haha, ingen fara

Skrivet av AMD-FX:

Inte säkert jag gör tyvärr. Man är inte ung längre (59 år nyligen) och börjar tröttna lite. Jag spelar mest gamla spel när jag spelar. Tål inte att det går emot i spel heller för då stänger jag av spelet lika fort

Det är det som är så skönt, idag finns det oftast inte bara ett par svårighetsgrader utan en rad inställningar. Ställde till exempel ner smygandet på minimum i AssCreed Valhalla.

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callemedskägget:

För en oskäligt hög summa kan jag lämna kvar det.

Förändring brukar i förlängningen oftast vara bra. Ska bli kul att följa sajten från sidlinjen!

Inga kommentarer!

Fyllt skägg... mmmmm.

Håller med!

Skogarna i Örebro kommer aldrig bli sig lika.

Tackar!

Det blir mitt arv.

Tack!

Jag har delegerat hatälskandet till Anton.

Kommer du till Örebro? Tjoho!

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Skrivet av Callemedskägget:

Skogarna i Örebro kommer aldrig bli sig lika.

Calle är från Örebro det visste man inte. Jävlar vad kul! Hade inte varit fel att ta en bärs med honom även om jag inte läst FZ på nästan 20 år. Mitt spelsinne stannade på 90-talet.

Permalänk
Surdeg 🍞
Skrivet av Dinkefing:

Calle är från Örebro det visste man inte. Jävlar vad kul! Hade inte varit fel att ta en bärs med honom även om jag inte läst FZ på nästan 20 år. Mitt spelsinne stannade på 90-talet.

Hehe, inte från, men har sommarställe i Kilsbergen

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu

Permalänk
Medlem

@Callemedskägget

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 |► Raspberry Pi 3B | Osmc |► OnePlus 6 |

Permalänk
Surdeg 🍞

Jag har trimmat det

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Måste man ha skägg?

Skrivet av NordhNet:

Måste och måste, man bör vara beredd för konsekvenserna för avsaknaden av skägg

Jag har för närvarande inte skägg.
Men skägg i längd med det som syns i CalleFZ's avatar skulle jag kunna odla på relativt kort tid.
Hur lång tid det skulle ta att få liknande längd som Calle har i videon, eller om jag ens kan få så stort/fylligt skägg vet jag inte.
Däremot så skulle jag väl på ett ungefär matcha gråheten i video-skägget om jag låter det växa (om jag inte färgar det så klart). Ett tveksamt nöje.

Jag antar att man måste bo i Stockholm och ha andra kvalifikationer än att kunna odla skägg?

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Kan inte säga att jag hängt sådär jättemycket på FZ men kikar in ibland för lite svenskt spelskvaller. Uppskattas!

Önskar Calle lycka till och hoppas dom lyckas bra med rekryteringen till efterträdare. Hade varit najs om man vågade leta en bit längre ner i åldrarna.

Visa signatur
Permalänk

Vilka kvalifikationer i en chef letar ni efter?

Permalänk

Där finns väl inte mycket till val än att anställa mig då? Fyller inte många av kriterierna men jag odlar gärna ett skägg!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dinkefing:

Vilka kvalifikationer i en chef letar ni efter?

Typ det som står i artikeln du kommenterar.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Typ det som står i artikeln du kommenterar.

Låter som ett orimligt högt krav att kräva att man läser jobbannonsen.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

Det blir svårt att hitta en värdig ersättare kan jag tänka mig. Dessutom med tanke på alla bumps av "annonsen" både här och på FZ.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz | 32Gb DDR4@3400Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Skrivet av lektroo:

Låter som ett orimligt högt krav att kräva att man läser jobbannonsen.

Jag är supertrött haha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callemedskägget:

Hehe, inte från, men har sommarställe i Kilsbergen

Tyckte jag såg dig när jag jobbade innan semestern (midsommar veckan) skägget gick inte att missa (ica maxi Boglundsängen) 😆

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av lektroo:

Låter som ett orimligt högt krav att kräva att man läser jobbannonsen.

Eller hur! Å andra sidan har @Callemedskägget inte satt ribban särskilt högt.

Skrivet av Dinkefing:

Jag är supertrött haha!

Shame!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skrivet av Jacob:

Eller hur! Å andra sidan har @CalleFZ inte satt ribban särskilt högt.
Shame!

Shame shame shame...

Jag ska fundera på chefsjobbet!