PermalÀnk
Medlem ★
●

Eleven Table Tennis 🏓

Köpte eleven table tennis (igen) till Quest 2.
Det jag hade problem med tidigare finns inte kvar sÄ nu var det riktigt kul att spela.

Men har ingen att spela med förutom randoms som Àger sönder mig. Har mött en jÀmnbra som jag förlora först mot men sen lyckades vinna tom

Eftersom spelet finns pÄ flera plattformar med crossplay sÄ gör jag en egen trÄd för spelet

Ska jag bli sönderÀgd blir jag hellre av nÄn hÀr pÄ SweC
Mitt namn pÄ Quest/Steam och Eleven table tennis Àr Lagge82

Passar pÄ att frÄga om nÄn vet bra instÀllningar för nybörjare.
Har ingen racket-adapter men har bestĂ€llt en 🙂🏓

Sweclockers ---- Eleven ------ Rank
@Xangeon ----- Tjallewall --- 1500
@Klubba --------- Mace -------- 1542
@Molotov -------Lagge82-----

Visa signatur

🇾đŸ‡Ș VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

PermalÀnk
Hedersmedlem ★
●

Skulle vilja veta om nÄgon lyckats spela multiplayer med vÀnner dÀr man hostar eget rum. Har försökt med kompisar men vi kommer aldrig fram till hur nÄgon hostar och bjuder in vÀnner. Verkade bara gÄ att joina random rum.

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Kul spel Har dock sÄlt mitt graffe dÄ priserna Àr höga och jag inte spelar nÄt under sommaren, men till hösten nÀr vÀdret börjar bli svalare kan jag gÀrna köra lite pingis

PermalÀnk
Samsung Sverige ★
●
Skrivet av Shimonu:

Skulle vilja veta om nÄgon lyckats spela multiplayer med vÀnner dÀr man hostar eget rum. Har försökt med kompisar men vi kommer aldrig fram till hur nÄgon hostar och bjuder in vÀnner. Verkade bara gÄ att joina random rum.

Jag spelade med en kompis för nÄgon vecka sen. Du lÀgger först till varandra som vÀnner och ser till att du ser personen som online i Eleven. Sedan gÄr du pÄ "Send challenge" eller motsvarande i vÀnmenyn. Jag ska dra igÄng Quest 2 och kolla mer exakt vad alternativen heter. I bland gÄr det inte att utmana, men dÄ brukar det lösa sig med att bÄda stÀnger ner och gÄr in igen.

Jag vÀntar för övrigt pÄ en racketadapter till kontrollen, sen kommer jag och utmanar dig @Molotov.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas lÀnk till Samsung Sverige (företrÀder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjÀlp? Pinga mig genom att skriva @samsung

PermalÀnk
Medlem ★
●

Nu har jag spelat nÄgra matcher med AMVR Racket-adapter.
Man kan ju sÀga att det kÀnns mycket bÀttre
Inlevelse ocksÄ efter som jag lyckades helt glömma bort rummet och guardian och slÄ in i en fotölj
KÀndes som jag blev "lite" bÀttre men fick enda mest stryk

Är det nĂ„n som vet vad dom 3 olika instĂ€llningarna gör mer exakt?
Mer studs? LÀttare att göra skruvar? FörstÄr inte riktigt instÀllningarna.

Visa signatur

🇾đŸ‡Ș VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag har tÀnkt köpa detta inom snar framtid. VÀntar pÄ ett rack frÄn en kompis. Sparar trÄden, sÄ kan vi spela nÄgon match sen.

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

PermalÀnk
Skrivmaskin ★
●

@Molotov Jag har lÄnat ut min Quest 2 nÄgra veckor, men kör gÀrna nÄgra matcher nÀr den kommer tillbaka VÀldigt kul spel, men eftersom jag Àr exakt lika tvÀrkass pÄ digital som verklig pingis kan jag tÀnka mig att det blir roligare om motstÄndet inte heller Àr proffs Tror du att adaptern Àr nÄgot som gÄr att Äterskapa helt okej medelst 3D-skrivare?

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Wittwang:

@Molotov Jag har lÄnat ut min Quest 2 nÄgra veckor, men kör gÀrna nÄgra matcher nÀr den kommer tillbaka VÀldigt kul spel, men eftersom jag Àr exakt lika tvÀrkass pÄ digital som verklig pingis kan jag tÀnka mig att det blir roligare om motstÄndet inte heller Àr proffs Tror du att adaptern Àr nÄgot som gÄr att Äterskapa helt okej medelst 3D-skrivare?

Jag köpte frÄn Amazon ett AMVR, kÀnns gediget med blÄ och rött gummi pÄ den lilla ytan som man vilar pekfingret pÄ sÄ kÀnns vÀldigt verkligt.
Men det finns flera 3d printade att köpa sÄ borde ju finnas ritningar pÄ dom vanliga 3d printing sidorna att hÀmta gratis gissar jag.

Ja det Ă€r roligare om man Ă€r jĂ€mna och lyckas bolla nĂ„gra ggr ist för att bli utservad eller retur pĂ„ en gĂ„ng 😂

Visa signatur

🇾đŸ‡Ș VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

PermalÀnk
Medlem ★
●

Har köpt och installerat spelet nu. Heter Tjallewall ingame och kör gÀrna nÄgon match eller tvÄ nÀr tiden rÀcker till

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

PermalÀnk
Administrativ avgift ★
●
Skrivet av Molotov:

Köpte eleven table tennis (igen) till Quest 2.
Det jag hade problem med tidigare finns inte kvar sÄ nu var det riktigt kul att spela.

Men har ingen att spela med förutom randoms som Àger sönder mig. Har mött en jÀmnbra som jag förlora först mot men sen lyckades vinna tom

Eftersom spelet finns pÄ flera plattformar med crossplay sÄ gör jag en egen trÄd för spelet

Ska jag bli sönderÀgd blir jag hellre av nÄn hÀr pÄ SweC
Mitt namn pÄ Quest/Steam och Eleven table tennis Àr Lagge82

Passar pÄ att frÄga om nÄn vet bra instÀllningar för nybörjare.
Har ingen racket-adapter men har bestĂ€llt en 🙂🏓

Har sjÀlv funderat pÄ spelet som gammal pingisspelare men vÀntar pÄ REA eller annat dyl

@Wittwang I princip Àr racket ett 3d printat sÄdant, vet att det finns massor av 3d print saker sÄsom vapen, annat sÄ googla runt lite sÄ lÀr du hitta modeller!

ex: https://www.thingiverse.com/thing:4623428

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

PermalÀnk
Skrivmaskin ★
●
Skrivet av andra94:

Har sjÀlv funderat pÄ spelet som gammal pingisspelare men vÀntar pÄ REA eller annat dyl

@Wittwang I princip Àr racket ett 3d printat sÄdant, vet att det finns massor av 3d print saker sÄsom vapen, annat sÄ googla runt lite sÄ lÀr du hitta modeller!

ex: https://www.thingiverse.com/thing:4623428

Ah, snyggt! Jag Àr för dÄlig pÄ att kolla pÄ vad som redan har skapats, och dÄ blir det lÀtt ett stort projekt om det ska mÀtas och modelleras frÄn grunden

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Wittwang:

Ah, snyggt! Jag Àr för dÄlig pÄ att kolla pÄ vad som redan har skapats, och dÄ blir det lÀtt ett stort projekt om det ska mÀtas och modelleras frÄn grunden

Den dÀr modellen (sanlaki) har Àven bÀst omdöme.
Inte provat sjÀlv, jag har AMVR som kÀnns mer som ett "riktigt" tillbehör och inte som en 3d print. Men den pÄstÄr vissa inte ha 100% tracking, men inget problem jag upplevt

Visa signatur

🇾đŸ‡Ș VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Xangeon:

Har köpt och installerat spelet nu. Heter Tjallewall ingame och kör gÀrna nÄgon match eller tvÄ nÀr tiden rÀcker till

Jag lÀgger till dig pÄ friendlist i eleven nÀr jag fÄr tid att köra nÀsta gÄng, sÄ drar jag ivÀg en utmaning framöver

Visa signatur

🇾đŸ‡Ș VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Sweclockers ---- Eleven ------ Rank
@Xangeon ----- Tjallewall --- 1500
@Klubba --------- Mace -------- 1542

Fyll pÄ

PermalÀnk
Samsung Sverige ★
●
Skrivet av Molotov:

Den dÀr modellen (sanlaki) har Àven bÀst omdöme.
Inte provat sjÀlv, jag har AMVR som kÀnns mer som ett "riktigt" tillbehör och inte som en 3d print. Men den pÄstÄr vissa inte ha 100% tracking, men inget problem jag upplevt

Jag köpte en Sanlaki-modell via en godkÀnd ÄterförsÀljare/3D-printare i England. Men det blev rÀtt dyrt med importmoms och avgift, i slutÀndan. Dock kÀnns kvaliteten och passformen bra.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas lÀnk till Samsung Sverige (företrÀder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjÀlp? Pinga mig genom att skriva @samsung

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Klubba:

Sweclockers ---- Eleven ------ Rank
@Xangeon ----- Tjallewall --- 1500
@Klubba --------- Mace -------- 1542

Fyll pÄ

LĂ€gger in pĂ„ första posten 👍

Tagga mig ni nÀr ni vill fylla pÄ

Edit verkar inte kunna redigera mitt första inlĂ€gg đŸ€”đŸ€”

Sweclockers ---- Eleven ------ Rank
@Xangeon ----- Tjallewall --- 1500
@Klubba --------- Mace -------- 1542
@Molotov -------Lagge82-----

Visa signatur

🇾đŸ‡Ș VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc