Schiit Modi 3 + Magni Heresy (inkl PYST RCA)

Permalänk
Medlem

Schiit Modi 3 + Magni Heresy (inkl PYST RCA)

Förmodar intresserade redan vet vad detta är för något, kan skicka bilder vid behov men dom står lite undangömda så orkade inte fixa det 😅

Båda enheterna är svarta, ser ut som nya (inget slitage), funkar perfekt, originalemballage finns. Kompletta. Köpta i December 2019.

Säljes som ett paket.

Säljes eftersom jag gått över helt till trådlöst.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2k + frakt
Edit: Tar tillbaka budet. Jag har en bra DAC/Amp. Är dock sugen iaf

Visa signatur

MSI Leopard GP66 liquid metal | 11800H @4.5GHz all-c | 3070m @1470MHz/0.7v | 32GB DDR4 3200MHz cl19
Bild: LG C2 42"
Ljud: Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

2k + frakt

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Möjligt jag får tag på en bra låda att skicka i efter helgen. Annars får jag skicka i original lådorna, dom är iofs extremt skyddade (dom skickas i dom från USA)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Möjligt jag får tag på en bra låda att skicka i efter helgen. Annars får jag skicka i original lådorna, dom är iofs extremt skyddade (dom skickas i dom från USA)

Jag skulle föredra original lådor, men det spelar ingen större roll.
Bara dom ligger skyddat så är det lugnt

Efter du skrev sådär så antar jag att du köpte dom från deras USA store, vet du hur det ligger till med garanti?
Om det blir nått skit, kan man gå via schiit-europe.com eller är det schiit.com som gäller.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Bjuder 2100 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

2500:- + frakt

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

2750:- + frakt

Permalänk
Medlem

Jag skickar dom i original lådorna, men isf i ett större emballage

Jag har bara haft ett garantiärende med schiit, då skickade dom en ny vara så fort jag hade inlämningskvittot och stod för frakten, det var dock en DoA i princip.
Schiit Europe är en helt fristående butik som inte har något alls med Schiit att göra formellt, så ingen garanti kan gå via dom.

Permalänk
Medlem

Här kan ni se en bild på framsida och baksida av enheterna, så vet ni att dom existerar

https://imgur.com/a/3GGKwz6

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Här kan ni se en bild på framsida och baksida av enheterna, så vet ni att dom existerar

https://imgur.com/a/3GGKwz6

👍
Hur länge håller du annonsen öppen?

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.