BT keyboard med trackpad för Ipad pro? Någon som provat?

Permalänk
Medlem

BT keyboard med trackpad för Ipad pro? Någon som provat?

Yo.

Har en äldre Ipad pro 12.9" gen2 (2017).
Är ute efter ett keyboard med trackpad som fungerar felfritt på ipad pro, men verkar inte finnas något som är "apple ok" utan bara olika windows keyboard.

Någon som faktiskt provat något sådant och vet om det fungerar felfritt, inkl trackpad.
Och om någon har något bra tips på ett som inte är allt för stort.

Alternativet är väl ett trådlöst + trådlös mus. Hittar en Logitech MX Anywhere 3 Mac mus men den kostar 750 spänn och är inte sugen på spendera dom pengarna enbart på ipaden

Permalänk
Medlem

Verkar inte finnas något från de mer kända märkena, men känner du för att chansa finns det här på Aliexpress: https://www.aliexpress.com/item/4001160883404.html?spm=2114.1...
Det finns säkert även fler varianter där om man söker lite. Nackdelen är att det är amerikansk layout. Apple har tillverkat ett tangentbord (utan touchpad) till den modellen med svensk layout men det är nog svårt att få tag på eftersom det inte tillverkats på några år.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJa92:

Verkar inte finnas något från de mer kända märkena, men känner du för att chansa finns det här på Aliexpress: https://www.aliexpress.com/item/4001160883404.html?spm=2114.1...
Det finns säkert även fler varianter där om man söker lite. Nackdelen är att det är amerikansk layout. Apple har tillverkat ett tangentbord (utan touchpad) till den modellen med svensk layout men det är nog svårt att få tag på eftersom det inte tillverkats på några år.

Ska checka det ändå. Vet ej hur bra de fungera o mappa om det till Svenskt på en ipad dock
Jo jag har letat som en gnu överallt efter Svenskt keyboard cover av Apple eller Logitech. Men ja det är omöjligt att hitta tyvärr.

Tackar för tipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Ska checka det ändå. Vet ej hur bra de fungera o mappa om det till Svenskt på en ipad dock
Jo jag har letat som en gnu överallt efter Svenskt keyboard cover av Apple eller Logitech. Men ja det är omöjligt att hitta tyvärr.

Tackar för tipset

Layouten kan du ställa in, Apple har instruktioner här. Dock saknas det en knapp jämfört med svensk layout (<>-knappen), men åäö är inga problem.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJa92:

Layouten kan du ställa in, Apple har instruktioner här. Dock saknas det en knapp jämfört med svensk layout (<>-knappen), men åäö är inga problem.

Tackar för infon, då ska det väl gå. åäö är ju viktigaste iaf.