Köper enklare dator till garaget PSU+MBO+CPU+minne

Permalänk

Köper enklare dator till garaget PSU+MBO+CPU+minne

Jag behöver en billig dator att ställa i garaget.

Intel 1155 sandy bridge och uppåt eller AMD AM3/AM4

Den ska köra enklare program och internet men behöver även kunna användas för att testa hårdvara eftersom jag har bara har en bärbar annars. Så ej OEM-dator då moderkorten brukar ha begränsningar.

PSU behöver ha 2x8 pin PCI-E kontakter ca 450w+.

Jag har HDD och även GPU om det inte finns inbyggt

Kan köpa paket eller löst men vill gärna köpa iallafall moderkort och CPU tillsammans.

Hör av er om ni har något äldre system

Jag hämtar inom några mils radie kring Uppsala och även inom Stockholm om vi kan komma överens om datum och tid i förväg.

Betalar frakt vid köp av lösa delar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har ett MSI Z77-GD65 med en 3570K och 16GB RAM med enklare luftkylare samt en äldre 720W nätdel som möter dina krav
Något av intresse? isf kan vi säkert komma överens om ett fördelaktigt pris.

Visa signatur

¤ Myllox ¤

# NZXT H510 # Corsair RMx 850 # Windows 11 Pro 64bit # i5-13500X # ASUS TUF GAMING B760-PLUS WIFI D4 # 16GB Trident Z Neo @ 3600 # 970 EVO NVMe 500GB # Noctua NH-U12A Chromax Black # Gigabyte RTX3070 Eagle# Acer Predator XB237U 1440p@170hzT # Kuriosabild: RX580 8GB Dual OC [noctua mod]

Permalänk
Skrivet av Myllox:

Jag har ett MSI Z77-GD65 med en 3570K och 16GB RAM med enklare luftkylare samt en äldre 720W nätdel som möter dina krav
Något av intresse? isf kan vi säkert komma överens om ett fördelaktigt pris.

Hej!

Det är intressant men jag tror att det blir för dyrt. Värderar dina komponenter till över 1000kr.

Jag glömde att skriva ut det i annonsen men jag har redan m-atx chassi och föredrar den storleken om det inte följer med enklare chassi i paketet.

Permalänk
Medlem

Tjena! Tror ja kan ha det du behöver. Ska kolla igenom förrådet efter maten. Mvh Max

Permalänk
Medlem

Har ett 1155 moderkort med i3 processor av modell T samt 2x4GB om intresse finnes.
Dock gillar inte moderkortet alla grafikkort vilket jag inte hittat orsak till då det fungerar felfritt annars.

Permalänk
Skrivet av Myllox:

Jag har ett MSI Z77-GD65 med en 3570K och 16GB RAM med enklare luftkylare samt en äldre 720W nätdel som möter dina krav
Något av intresse? isf kan vi säkert komma överens om ett fördelaktigt pris.

Om du inte säljer til honom så ärjag intresserad!

Visa signatur

NZXT H710i Elit
Intel I7 12700K
32GB Team Group T-Force Xtreem ARGB White 4000MHz
ASUS ROG Strix 2080 Ti