SweClockers streamar grafikkortserbjudande med Inet torsdag klockan 16:00

Permalänk
Medlem

Fick mitt Gigabyte 3070 OC idag, tog bara en dag

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Några fler som har grönmarkerade kort som ännu ej skickats? Fattar inte ?!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taggen86:

Några fler som har grönmarkerade kort som ännu ej skickats? Fattar inte ?!?

Jo, mitt är 3070 DUAL är grönt, men inte skickat ännu, bara bokat. Beställde ändå när det var 50+ kvar i lager.

Permalänk
Medlem

sakta men säkert fylls tradera på med helt nya grafikkort🙄

Permalänk
Medlem

Trevligt event. Lyckades beställa ett 3070 eagle men har gul plupp, så får väl se hur många veckor det tar innan det anländer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IMPANI:

Trevligt event. Lyckades beställa ett 3070 eagle men har gul plupp, så får väl se hur många veckor det tar innan det anländer.

Mitt 3070 Eagle var gul plupp och 2022-01-04 tidigare men håller nu på att plockas, så det kanske inte tar så väldigt lång tid...

Permalänk
Medlem
Skrivet av planders:

Mitt 3070 Eagle var gul plupp och 2022-01-04 tidigare men håller nu på att plockas, så det kanske inte tar så väldigt lång tid...

Nice! För min del så har ordern blivit uppdaterad från 2022-01-04 till 2022-01-05. Men jag är nöjd om jag får det till Battlefield 2042 release

Permalänk
Medlem

Sitter själv fast med en gul plupp för ett 3070 Eagle. Ser inte ut som någonting hänt sedan förra veckan för mig. Det står bara lite retsamt "Förväntad leveransdag 13 augusti".

Permalänk
Medlem

Kan va intressant att ge en uppdatering till er för att ge indikation på leveranstider. Jag är en av dom som har gul plupp på 3070 eagle och inget har hänt med min beställning än så länge.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av IMPANI:

Kan va intressant att ge en uppdatering till er för att ge indikation på leveranstider. Jag är en av dom som har gul plupp på 3070 eagle och inget har hänt med min beställning än så länge.

Tvivlar på att Inet är särskilt aktiva i denna tråden lägre, är nog bättre att höra av sig till deras kundservice eller dyl.

Skrivet av WitchDoctor91:

Du vet att detta var för 5 veckor sedan va? Från ditt svar så kan man ju anta att du kommer sitta redo på Torsdag så ville ge dig en heads up.

Permalänk
Skrivet av Chrisism8:

Tvivlar på att Inet är särskilt aktiva i denna tråden lägre, är nog bättre att höra av sig till deras kundservice eller dyl.

Du vet att detta var för 5 veckor sedan va? Från ditt svar så kan man ju anta att du kommer sitta redo på Torsdag så ville ge dig en heads up.

hahaha trött kille@hotmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisism8:

Tvivlar på att Inet är särskilt aktiva i denna tråden lägre, är nog bättre att höra av sig till deras kundservice eller dyl.

Var mer att ge en uppdatering och hum om leveranstid. För min del så är jag inställd det kommer ta ett antal veckor. Som jag skrev i tidigare kommentar så är min förhoppning att @inet lyckas få iväg mitt exemplar till BF 2042 release