Nyhetsquiz vecka 32 2021: Dyra 1080p-grafikkort och ännu dyrare telefoner

Permalänk
Medlem

Får se hur det ser ut nästa gång/vecka nu när folk börjar komma tillbaka från semestern så man kan inte kolla swec en gång i timmen

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Hmm rätt ok ändå.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Fläktar, Crypto och Diablo som jag är så ointresserad av skulle man såklart få fel på.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Minnet tycks rätt okej ändå.

Permalänk
Medlem

Vad man förväntar sig när jag chansar lite på måfå. Inga nyheter som jag har brytt mig om, direkt.

Det är alltid nya grafikkort, processorrmodeller, nya minnen och fläktar m.m på gång med inkrementella förbättringar. Då spelar det ingen mycket roll att lära sig om specifika modeller förrän man börjat tänka på att uppgradera,
Riktiga nyheter om ny teknik ser man inte lika ofta.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

WOW

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Livsnjutare 😎
Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

😭

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem

Diablo är ointressant och jag underskattade Samsung ofantligt stora aversion mot att offentligt erkänna att oled är bättre, även när de gör sådana själva...

Permalänk
Medlem

Oj, 8/10. Har aldrig och kommer aldrig få så många rätt igen

Permalänk
Medlem

Gissade på många

Permalänk
Medlem

Speed run, får väl vara nöjd ändå 😅

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Har lika stor koll som vanligt!

Visa signatur

Smurf

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Alright

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Missa namet på Samsungs panel så inte allt för bitter

Permalänk
Medlem
Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

6/10 korrekta svar
Snittresultatet bland alla deltagare är 6,03/10. Du klarade quizet på 2 minuter 16 sekunder.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Mellanmjölk….nåväl, kunde gått värre….

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem