Systemkraven för Far Cry 6 skjuter högt och lågt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Tack så mycket båda två. Ser ut att bli trean man får börja med och gå framåt tills man ledsnar. Fler som svarat ungefär samma som er två så då är det en sanning👍👍

en fjärde åsikt. spela fc3

Visa signatur

rx 7800 xt

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Herr Kantarell:

Jag är ett farcry fan. Tycker ofta att det är en intressant story och miljöer och alltid väldigt utflippade saker som sker.

Spelade och klarade 1an när det kom. Hade buggar med tvåan. Köpte trean några år efter det släpptes och klarade även det.
Köpte fyran vid release och fick nån bugg när man ska flyga iväg med ett litet flygplan och spelandet dog ut då.
Har även skaffat femman men inte riktigt kommit igång med det.

@webhallen @inet @komplett sälj mig ett 3070 för 6000kr eller ett 6800 XT för 8000kr pleeease

Har redan löst ett 6800XT till dig tidigare kompis

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

vad fan menar dom att man måste ha minst 20H1 för att lira, eller har jag fattat fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Har redan löst ett 6800XT till dig tidigare kompis

/Patrik

Så är det (och tack för det) men fick ångest och sålde det vidare utan vinst.

Jag behöver ett svalare kort så ett 3070 är nog perfekt.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

Blir inget köp av ett företag som inte gör nåt åt sexuella trakasserier och rasism på sin arbetsplats.
Fy skäms ubisoft

Permalänk
Skrivet av MrShizzle:

Lite kul med valbart högre texturer, får hoppas på att det verkligen kommer se bra ut också

Det kommer det inte! Det har jag sett med mina egna små ögon. Tycker du det här ser bra ut:

Crysis, ett spel som släpptes för 14 år sedan hade bättre texturer än det där...

Skrivet av Herr Kantarell:

sälj mig ett 3070 för 6000kr

Ja men dröm vidare kompis, det kortet ligger på 10 lök eller mer.

Permalänk
Skrivet av D.:

Inte kört ett enda Far Cry, första verkade inte så intressant och övriga får bedömas när backloggen kommer så långt i tid att de är aktuella.

Bra att de specar olika nivåer och vad som krävs för viss prestanda. Det här borde fler göra.

Du har du missat ett grymt bra spel. Börja med New Dawn. Bättre än 5an.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Du har du missat ett grymt bra spel. Börja med New Dawn. Bättre än 5an.

Hade väl inte riktigt dator nog för det spelet då när det var aktuellt och sen blev det väl andra nyare spel istället, även om backloggen inte kommit så långt efter det.

Säkert missat något bra ja, finns ju närmast oändligt antal spel men mer begränsat med tid.
Får se när det blir att börja igen så smått, blir att skriva listor med intressanta spel. Några fördelar med att köra äldre spel senare är ju att man kan köra dem i höga inställningar (med mer modern hårdvara) och att de är ordentligt patchade.