Permalänk

MSI Z390 MPG Gaming Edge AC

Hej på Er!

Helt nytt och har inte varit ur kartong eller ESD påsen, köpt på Inet i början av december 2019, så garanti finns.
Schysst kort, så det vore ju tråkigt om det aldrig fick komma till användning.

Osäker på pris, men 1500:- kanske? Känns det orimligt, så släng ett bud i kommentarerna, vettja!
Kan skickas om köparen betalar kostnaden för frakt, osäker på vad kostnaden kan vara dock, vi kan säga 100:- så får du tillbaka mellanskillnaden.

Allt gott!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har insett att jag inte kommer att få min kaffebryggare. Tur att man inte betalade i förskott iaf. Det är butiker som denna som gör att man måste tänka sig för när man handlar på nätet. Ska ni köpa ngt, var inte dumsnåla. Köp från ett säkert företag.

Permalänk

Stöder detta kort sli?

Permalänk
Skrivet av Moon1989Light:

Stöder detta kort sli?

Jajjemän, det stöder sli!

Visa signatur

Har insett att jag inte kommer att få min kaffebryggare. Tur att man inte betalade i förskott iaf. Det är butiker som denna som gör att man måste tänka sig för när man handlar på nätet. Ska ni köpa ngt, var inte dumsnåla. Köp från ett säkert företag.

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Har insett att jag inte kommer att få min kaffebryggare. Tur att man inte betalade i förskott iaf. Det är butiker som denna som gör att man måste tänka sig för när man handlar på nätet. Ska ni köpa ngt, var inte dumsnåla. Köp från ett säkert företag.