ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming

Säljer nu mitt 1080 då jag har beställt nytt kort. Köpt nytt på inet i början av -17. Bara stoppat i det i datorn, aldrig klockat eller pressat på något vis.
Tänker mig budgivning som avslutas fredag 24/9 kl 20.00
Bud börjar på 2500:-
Kan tilläggas att detta är min första annons här så hojta gärna till om jag skall komplettera eller ändra något.
Lycka till!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 2500:- + frakt
Du kanske ska lägga till som många andra gör i sina annonser att du säljer till den du vill och om du vill. Vet inte om det spelar någon roll men sett många annonser här där annonsören skriver så.

Permalänk
Medlem

2600 hämtar

Permalänk
Medlem

3300kr+frakt

Visa signatur

#1 | PROMETEIA | P4 2,4C1 | IT7-MAX2 v2 | 280GB | Corsair PC3500 | Sapphire R9700pro 18,7k p
#2 | PROMETEIA | 2100+ AUIHB 0302MPMW | NF7-S rev1.2 | Twinmos / winbond 2x256MB PC3200 | WD-SE 120GB |

Permalänk
Medlem

3000kr + frakt

Permalänk

3500 + frakt

Du sa du skulle avsluta budgivningen igår? Men du har inte skrivit att den är såld eller något.
Ifall den är såld, låt mig veta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrashBeta:

3500 + frakt

Du sa du skulle avsluta budgivningen igår? Men du har inte skrivit att den är såld eller något.
Ifall den är såld, låt mig veta.

Väntar på svar från personen i fråga som hade högst bud igår kl 20, inget svar än dock. Har jag inte hört något från honom imorgon kväll återkommer jag.

Permalänk
Medlem

Väntar på svar från vinnande budgivare. Har jag inte fått svar imorgon kväll tar jag kontakt med personen näst på tur.

Permalänk
Skrivet av lennie92:

Väntar på svar från vinnande budgivare. Har jag inte fått svar imorgon kväll tar jag kontakt med personen näst på tur.

Ok, låt mig veta ifall han svarar imorgon eller inte.

Permalänk
Medlem