Asus Geforce GTX 1060 Dual 6GB

Permalänk
Medlem

Asus Geforce GTX 1060 Dual 6GB

Tjena.
Intressekoll för mitt gamla grafikkort. Väldigt fint skick och relativt sparsamt använt som småbarnsfar. Aldrig överklockat eller stökat med på annat sätt. Bara lirat BF, HLL och lite Wolfenstein.

Levereras i originalförpackning. Slår in med presentpapper om det ska skickas så det inte syns att det är ett grafikkort, då kanske det får fötter och landar hos någon på Posten som sysslar med mining. Köparen står för fraktavgift.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls om buden är för låga osv.

"Köp nu"-pris: 2500kr inkl frakt.
Annars budstart: 1500kr

Betalning via swish.
Happy hunting!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500kr + frakt

Permalänk
Medlem

1600kr + frakt

Permalänk
Medlem

1800kr plus frakt

Visa signatur

#1 | PROMETEIA | P4 2,4C1 | IT7-MAX2 v2 | 280GB | Corsair PC3500 | Sapphire R9700pro 18,7k p
#2 | PROMETEIA | 2100+ AUIHB 0302MPMW | NF7-S rev1.2 | Twinmos / winbond 2x256MB PC3200 | WD-SE 120GB |

Permalänk

När slutar budgivningen? Mvh

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdkryddan:

När slutar budgivningen? Mvh

Ursäkta sent svar.
Jag hade väl tänkt låta den gå tills det kommit in ett bud jag är nöjd med. Men vi kan väl säga 13:00 på lördag 25/9.
Det är ett gäng som gått för 2000kr och upp mot 2500 på Tradera senaste tiden så därikring tycker jag det borde hamna iaf.

Permalänk
Medlem

1900+f

Permalänk
Medlem

Skjuter fram stoppet till 18:00 ikväll. Går lite trögt tycker jag och överväger att dra ut det på Tradera istället. Men vi börjar med 18:00 och ser om det kan klättra över 2k åtminstone.
Mvh

Permalänk
Medlem

Drar ner mitt bud till 1850+f

Permalänk
Medlem

Tradera tar 10% avgift

Permalänk
Medlem

Eller budar 1900+f

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nils9909:

Tradera tar 10% avgift

Korrekt. Sålt mycket där så det har jag koll på, men tack.

Permalänk
Medlem

Ursäkta sen återkoppling, särskilt till dig @Nils9909. Har fått förfrågningar i PM på kortet ifrån Rymdkryddan som jag avvaktar svar på.

Permalänk

Stämmer bra

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem

Kortet sålt till @Rymdkryddan