Söker ett grafikkort för 1080p gaming

Permalänk
Medlem

Söker ett grafikkort för 1080p gaming

Köpte ett grafikkort här på SweC till ett bygge, men får inte kortet att funka (funkar dock med mitt felsökskort) så sitter nu med en komplett burk utöver grafikkort.

Dator kommer att köras med en överklockad 3570K och kommer endast användas i 1080p så söker ett kort med prestanda från ungefär ett GTX 770 upp till ett GTX 1060 eller likvärdigt.

Budget: max 1200kr men så lite som möjligt med tanke på att jag redan trodde jag redan betalat för ett kort till bygget

Skicka PM med vad ni har och vad ni önskar att få för det. Ska kortet skickas så betalar jag såklart för frakten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Har inget kort att sälja till dig men köper gärna de trasiga kortet så kan du utöka kassan för kortköp där.

Visa signatur

I7 4770 Gtx 1060 6gb 16gb ddr3
Nintendo switch lite
PlayStation 4

Permalänk
Inaktiv

Jag har eventuellt ett MSI GTX 970 om jag får tag på ett 1080 Ti till min son. Hade ett på gång här men kortet klarade inte en övergång från vattenkylning till luft.

Edit: Ett grafikkort till sonen är fixat och bör anlända i början av nästa vecka. Skulle en tusing för kortet kännas ok? Jag gav själv 1200 för det begagnat för två månader sedan, knappt använt sedan dess.

Uppdatering