Quiz: Vad kan du om betyg och utmärkelser?

Permalänk
Melding Plague

Quiz: Vad kan du om betyg och utmärkelser?

Den här veckan utmanar vi era kunskaper om vad som utnämnts till bäst, sämst och allt där emellan.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Kunde två, resten gissade jag på. Bra gissningar, för 75 procent gick hem!

Permalänk
Medlem

5/7, a perfect score!

Fullkomligt älskade denna snubbe... = )

Permalänk
Medlem
Permalänk
Relik 📜

Kul quiz!

Permalänk
Medlem

Heh kul

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fråga 11: Vilken utmärkelse fick Paulig Juhla Mokka (Finskt kaffe från Finland)?

Dold text
Permalänk
Hedersmedlem

Lite flyt ändå. Framför allt på japanska betyget och Kenneths första betyg som var rena gissningar, även om den första kanske var milt kvalificerad

Permalänk
Medlem

Gick ju bra detta ju. Hade fel på Pentium och vilket betyg på Sweclockers. Visste ändå de andra!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Släpptes inte Baldurs Gate II till PS2? Är rätt säker på att jag har det spelet :S

Tror det heter Baldurs Gate Dark Alliance II för att vara specefik

Permalänk
Medlem

Jävlart gick bättre än vad jag trodde.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av xcluzive:

Släpptes inte Baldurs Gate II till PS2? Är rätt säker på att jag har det spelet :S

Tror det heter Baldurs Gate Dark Alliance II för att vara specefik

Det är väl ett helt annat spel?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Rätt bra för att ha gissat på alla frågor utom en. Enda jag visste var vilken film som inte ligger på imdb top 100.

Permalänk
Medlem

Sur att jag missade på sista, jag borde tänkt efter lite och inte bara gått på känsla!

Men å andra sidan så halvgissade jag rätt på 2 andra frågor i testet så det kanske jämnar ut sig!

Permalänk
Medlem

Jisses vad uselt.

Permalänk
Medlem

<insert våt fjärtljud>

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

jag är rätt förvånad, då jag absolut INTE bryr mig om dessa saker, å tänkte de kunde vara på "kul-skoj" å göra testet

Permalänk
Medlem

Inte så illa ändå. 1st var gissning.

Permalänk
Medlem

gissade på alla utom bulldozer

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Många kvalificerade gissningar som gick hem idag pga att jag kände till många alternativ. Mario 64 frågan throwade jag dock, svarade innan jag läst sista alternativet. Mins att min vän var sur över att hans älskade Mario kom 2a efter mitt älskade Zelda.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Allt som har någon referens till The Room är bra saker.

Spoon!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Westelindh!:

Mitt resultat: 9/10.

gissade på alla utom bulldozer

Bulldozer var en av två jag var helt säker på, Jonas och Emil hade en del ironi kring Bulldozer vill jag minnas i deras Fredagspaneler.