Samsung presenterar färgglada paneler och rävar

Permalänk
Melding Plague

Samsung presenterar färgglada paneler och rävar

Färg, form och en snabb titt på One UI 4 blev huvudfokus under 20 minuter långa Unpacked Part 2.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Kommer de pre-loadade med detta mästerverk? Annars får det vara.

Permalänk
Medlem

It'sFuckingNothing.gif

Permalänk

Jag har sett både Apple presentation och nu denna. Jag vet inte vad Apple höll på med, men de pratade mest om hårdvara som de skulle lansera. Här på Samsung fick man höra någon timme om att man kunde välja olika färger på deras mobiler.
Finns M1 max att köpa i rosa? nepp, då kan Apple ta och stoppa upp den någonstans..

Skämt åsido. Jag hade låga förväntningar av samsungs presentation. Men jag hade helt missuppfattat vad den skulle handla om.

Permalänk
Medlem

Skulle vara skoj om en av jättarna hoppade över ett år, typ; Vi kör inga nylanseringar 2022 utan kommer med något som är nytt på riktigt 2023!
(Vi satsar hårt på kundsupport och tillbehör vartannat år.)

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Jag har sett både Apple presentation och nu denna. Jag vet inte vad Apple höll på med, men de pratade mest om hårdvara som de skulle lansera. Här på Samsung fick man höra någon timme om att man kunde välja olika färger på deras mobiler.
Finns M1 max att köpa i rosa? nepp, då kan Apple ta och stoppa upp den någonstans..

Skämt åsido. Jag hade låga förväntningar av samsungs presentation. Men jag hade helt missuppfattat vad den skulle handla om.

Jo det kändes allt lite antiklimaktiskt när man hoppas på hårdvarunyheter

Ärligt talat tycker jag faktiskt räv-designen är lite söt, även om det inte är något för mig i nuläget. Olika färgpaneler är lite mer tvek för min del, känns som att det skulle bli lite långa leveranstider? Nu lär de väl säkert bunkra upp med populära alternativ, men jag är fruktansvärt otålig ibland. Oftast slänger man ju på ett skal tillslut ändå, och då syns det ändå inte.

Permalänk
Medlem

For fox sake!

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Snusfri

What the fox is going on?

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Så en tecknad räv och lite olika färger på panelerna var den stora nyheten hmmmmmm
Nu får Samsung börja läcka lite om s22 nallarna tycker jag.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Kul allt behöver väl inte vara så sobert jämt.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Not that foxy.

Permalänk
Medlem

Doge som räv-edition? Foxe? Foxie? Det var min första tanke. Väldigt undermålig event, hålla på en timme och tala om design, herregud. Hade nu hoppats på att få höra nånting från S21 FE / S22 åtminstone.

Temat för denna säson tycks va "products that adapts to you". Både Samsung och tidigare Google Pixel var ju inne hårt på samma tema med deras design snack.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Haha, jag trodde artikeln skulle handla om FireFox webbrowser.
Jorrå, men så att, dom klockorna blir nog hipp, tyvärr så är man inte 12 år längre

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w