Surface Duo 2 släpps i Sverige?

Permalänk

Surface Duo 2 släpps i Sverige?

Funderar starkt på en Surface Duo 2 som nästa telefon.
Gillar verkligen designen och den är ju en klar förbättring jämfört med den förra.
Men har inte läst när den släpps till försäljning i Sverige, utan bara till företag.

När är den tillgänglig till svenska konsumenter? Pris?

Hur fungerar den med våra svenska operatörer?

Någon som har den förra modellen?

Permalänk
Medlem

Verkar vara ett svalt intresse.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

Verkar vara ett svalt intresse.

Inte om man kollar de recensioner som finns på Youtube.

Därav mina frågor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eduardo_S:

Inte om man kollar de recensioner som finns på Youtube.

Därav mina frågor.

Tänkte just på SweC. Bristen på kommentarer

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Vore trevligt med bilder, information om tekniken osv. I tråden då. Hört talas om denna men jag stannar hellre kvar på forumet istället för att börja Googla.

Typ som denna trådstart
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1579526-traden-om-xbox...

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

Tänkte just på SweC. Bristen på kommentarer

Ja, av någon anledning går man in på forumet och skriver en tråd istället för att söka på Bing.

Känns som det är läge att sluta med det, då man får mer matnyttig info och feedback utanför forumet.

Permalänk
Lego Master

Som jobbtelefon, 110%.
Privat...lite mer meh eftersom jag kollar på rätt mkt youtube i mobilen. Men om jag får jobbet att skaffa en till mig, så kommer jag inte köra två iaf.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Skrivet av Shudnawz:

Som jobbtelefon, 110%.
Privat...lite mer meh eftersom jag kollar på rätt mkt youtube i mobilen. Men om jag får jobbet att skaffa en till mig, så kommer jag inte köra två iaf.

Varför skulle du inte kunna kolla på youtube med en Surface Duo 2?

Hur får man den som privatperson? Import?

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ha en, men jag skulle ogärna köpa en

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Eduardo_S:

Varför skulle du inte kunna kolla på youtube med en Surface Duo 2?

Hur får man den som privatperson? Import?

Det är klart jag kan titta på youtube på den, men pga designen med två separata skärmar kan jag bara använda en av dem för att kolla på nånting utan att få ett glapp i mitten, och en av skärmarna är mycket mindre än min nuvarande S20U tex.

Om jag skulle skaffa en mobil för primärt mediakonsumtion, så är en Duo 2 inte val nr 1.

Som privatperson, ingen aning. Sägs att den ska göras tillgänglig för företag senare i år eller möjligen nästa.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield